Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla alko hölähtelee jotain pöksyyn... Eilen oli vielä ihan hiivamaista tuo vuoto (vissiin hiiva taas päällä) ja nyt muka noin juoksevaa.. Voiko valkovuoto muka noin nopeesti muuttaa muotoaan? Ei mulla koskaan vaan ole hiivamainen vuoto lähteny minnekkään ennenku oon saanu lääkettä siihen.. Ja eikös siinä lapsiveden mukanakin voi olla (ja varmasti onkin) valkovuotoo kun tuleevat kuitenki samasta reijästä?
Mistä hitosta sen sitten erottaa kumpaa se on.. Ärsyttävää ku hölähtelee ja ei tiedä kumpaako.. Pitää seurailla ja soitella sitten synnärille..
Pää kyllä hajoo ku ei tiedä!
Toivottavasti en unohtanut ketään...kun noita pikkuisia joulutonttuja on melkoista tahtia alkanut syntymään
Joka tapauksessa, kaikille hurjan paljon onnea! On se varmasti ihana nuuhkia sitä omaa pikkuista 
Olet nimimerkinkin sopivasti muuttanut ajantasalle :)
Joo samantapaista vissii.Välillä menee ihan märäks housut mutta silti siin lammikon keskel on valkkaria. Nyt alko kauheat halkeamiskivut tuossa häpyluun alueella. Hajottaa tämä epätietoisuus ja nyt on nyös pinna tosi kireällä, tähän asti aika hermoilematta ollu mutta ny tuntuu että kaikesta menee pinna.Ninnukka just samanlaista, mut ei ihan niin kermaviiliä. Kun läntti tulee housuun niin sen läntin reunat on ihan vettä ja siinä keskellä on sitä "kermaviilin" tyyppistä vuotoo mut vähän sellasta laimeempaa.. Öö vähän niinku samanlaista ku sen kermaviilipöntön aukasee ja siinä pinnalla on sitä "vettä"..
Mutta tein sen kotitestin ja miten se menikään.. Jos paperi kastuu läpi ja menee siteeseen asti niin on lapsivettä? Eikös se valkovuoto jää paperin pinnalle?
Voi kun itekkin sais syliin vauvan nopeesti. Alkaa olla oikeesti niin tuskallinen olo. Mieskin kysyi tänään, että miksei se nyt jo synny, miten saat sen ulos ku oot jo niin raihnanen.