Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Joulunyytti ja Äityli! :Heartred

Mulla tulee kauhea sydämentykytys kun supistaa, muilla samaa? Viime yö oli aika tuskaa kun en ois koko supistuksia huomannut, muuten kun tuntu et saan sydärin seuraavaks.. :dead:

Tsemppiä vielä kaikille unettomille!

Salli mulla sama homma, ja samassa posket menee ihan kuumiksi. Mutta ei supistukset mitään kivuliaita oo, asteikolla 1-10, niin ehkä 2..

Okei, "hyvä" et muillakin on :-D ja tosiaan vaan napakoita noi supistukset, ei kivuliaita. :)

Paljon onnea Joulunyytti! :)

Mielenkiintoinen yö takana :wideyed: Taysissa käyty kahteen kertaankin. Eilen alkoi viiden aikaan supistella napakasti ja tiheni sekä voimistui vaan yötä kohden. Lähdettiin sit loppupeleissä synnärille käymään tarkastuksessa yöllä. Supistukset avanneet vasta 1,5cm paikkoja ja kohdunkaulaakin oli vielä 1,5cm jäljellä.. Todettiin itse, että voidaan lähtee takaisin kotio kattoon tilannetta rauhoittuuko vai paheneeko. Kotona supistukset olikin huomattavasti kipeämpiä ja vertakin alkoi tulemaan. Soittelin synnärille siitä vielä ja käski tarkkailla tilannetta tuleeko muutenkin kuin vain pyyhkiessä ja tulihan sitä. Ei muutaku näytille uudestaan. Veri on kohdunsuun kypsymisestä ja sisätutkimuksesta johtuvaa eli ei hätää. Supistuksia tuli käyrillä maatessa, mutta tilanne edennyt niin vähän niin takaisin kotio. Nyt vaan jännätään mitä seuraavaksi tapahtuu:nailbiting: kivuliaita supistuksia tulee säännöllisen epäsäännöllisesti tällä hetkellä. Kätilö totesi vaan, että kotio lepäämään ja katotaan palaatteko vielä tänään :eek: Kuhan saisi hetken nukuttua :)

Paljon onnea Joulunyytti pikkuisesta! :Heartred

Oi, Hansulla on siellä jännitettävää että onko vaaveli kohta sylissä. Paljon tsemppiä! :happy:

Hansu toivottavasti pian alkaa tapahtumaan ihan kunnolla :)

Täällä kans tuota sydämmentykytystä, panikoin sitä ekaa kertaa niin lujaa että naamasta lähti veri ja meni iha tunnottomaks, sit aloin panikoimaan että naamassa ei oo tuntoo, koska mulla joku veritulppa jossain, mies sai sitten rauhotella monta tuntia, että sain mielenrauhan :D

Turhauttavaa, edelleen auki sormelle ja pehmentyneet paikat. Eli sama tilanne, kuin oli maanantaina. Viikon päästä uudelleen polikäynnille. Kyllä sais jo sitä ennen alkaa tapahtua! Mieskin alkaa turhautua odotteluun, kun ei tiedä millon soitan sille töihin jne. Nyt viikonloppuna kun pääsis synnyttämään niin ei tarvis arpoo kerkeekö mies ensin töistä kotiin ja sieltä vielä sairaalaan, koko matkaan kun menee noin 3h sitten :/

Hansu jaiks ku siellä on jännät paikat!!!! Jospa se pieni sieltä alkais syntyä pian!! Tiiä vaikka teillä on ennen iltaa pieni nyytti kainalossa ;) tsemppiä koitokseen koko perheelle! :)

Onnea joulunyytti jouluprinssistä ja onnea nuppu jouluprinsessasta, synnytyskertomuksia odotellessa! :)

Wildis, itsellä kanssa raskauksissa kutinaongelma pahana ja allergiasairaalassa käynyt asian tiimoilla, yöaikaan monesti ainoa kivunhelpoke lämpimät suihkut ja vaatemateriaaleissa suosinut nyt puuvillaa, toivottavasti ei sinulla hepatoosi. Onneksi raskauskutina helpottaa kullannupun synnyttyä

Tsemppiä hansulle!

Hansu toivottavasti pian alkaa tapahtumaan ihan kunnolla :)

Täällä kans tuota sydämmentykytystä, panikoin sitä ekaa kertaa niin lujaa että naamasta lähti veri ja meni iha tunnottomaks, sit aloin panikoimaan että naamassa ei oo tuntoo, koska mulla joku veritulppa jossain, mies sai sitten rauhotella monta tuntia, että sain mielenrauhan :D
Sori Lilith mutta repesin :D ollaa me hormoni hirmut kyl sellasii et voi meidän mies parkoja. Itellä nyt ollu maha tosi kipeenä 4pvää..mietin jos nun hemoglobiini oiski noussut takas normiksi ja sen takia masu pipinä..kai sitö uskaltaa olla muutaman pvän niitä syömättä...

Takaisin