Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla oli maanantaina neuvola ja 36+0 ja sf mitta 29. Oon ollut siitä itse huolissani, kun esikoisesta se oli yläkäyrällä. On kuitenkin siis omalla käyrällään nyt noussut, kun oli sen alakäyrän allakin. Lääkärin mukaan mulla on niin tilava kroppa, kun olen 178 cm pitkä ja vauvan pää tosi alhaalla eikä tarjonta ole ollut ihan suora, että toi pieni mitta johtuu siitä. Esikoisesta istukka oli edessä ja nyt takana, että sekin vaikuttanee. Silti se vaan mietityttää itseä... Tälläkin hyvät sykkeet ja tosi vilkas.
Onko kellään muulla ihoa tummunut raskauden aikana jostain kohti kroppaa? Itse noin kuukausi sitten huomasin, että kainaloiden kohdalta iho on tummunut huomattavasti.
Veikkaan että raskauteen/loppuraskauteen liittyy, mutta jääköhän iho tummaksi vai haaleneeko synnytyksen jälkeen normaaliksi..?
Hormonit heittää häränpyllyä :)Aika jännä ku mullaki oli nyt lääkärineuvolassa 36+0 sf mitta 31cm ja 34+0 oli sf mitta 33cm, ni lääkäri oli huolissaan ja konsultoi sit äippäpolia :D ja mullaki istukka on takana... en kyl ite oo siitä ollu huolissaan ku kumminki sykkeet ja liikkeet pojalla hyvät on...

Mullahan mitta on siis koko ajan kasvanut ei pienentynyt. Mutta itseä se on mietityttänyt, että miksi on niin paljon pienempi kuin esikolla.