Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mukkis, toivottavasti saat jossain välissä vähän nukuttua. Pystyisitköhän saamaan jotain, että saisit mahan toimimaan?

Onnea Kyfi! :)

Lilith voimia!

Mukkis toivottavasti saisit levättyä ja mahan toimimaan!

Pietään peukkuja, et Äippä pääsee kotiin!

Onnea ennika, tytsy ja kyfi!!! Ihanaa että nää vauvat alkaa ulostautua :)

äipälle peukut että pääsette kotiin :)

Voi eiii tänne on tullut paljon vauvauutisia!! ❤️❤️ Suuret onnittelut kaikille ihanista nyyteistä! ❤️
Voi kun olisi itelläkin jo vauvauutisia :( Mutta ei! Tänään rv 40+5 eikä pientä näy eikä kuulu.. Kahtena edellisenä iltana supistellu 10min välein mut siihen ne on jääny, eikä nekään oo ollu mitään kivuliaita. Eilen neuvolassa sanoi kyllä että vihdoin pää on kiinnittynyt! Että kyllä siellä onneks jotain tapahtuu :) No mutta tulipahan selvyys et oon alusta asti ollut oikeassa ryhmässä niinkuin itse arvelin, vaikka la olikin marraskuun puolella :D Nyt oon lopettanut turhan ressaamisen ja vauvan häätöyritykset, tulkoon hän kun on itse valmis ❤️ :) Enkä mä kyllä edes oikein usko et sitä sieltä pois saa millään poppakonsteilla! Tänä aamuna oli käytävä labrassa kattoo maksa -ja sappiarvot kun ollut kutinaa, toivottavasti niistä ei löydy mitään.. Parasta kun olisi jos synnytys käynnistyisi luonnollisesti :)
Tsemppiä Mukkikselle! Toivottavasti lähtee tauti pian pois ja pääset kotiin lepäämään ja keräämään voimia synnytystä varten :)
Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja tsemiä kipujen kanssa! Ei enää kauan kun kaikilla on nyytit sylissä ❤️

Nyt selvisi että miekkosen sairasloma kipsijalkailulle päättyy nyt viikonloppuna ja tulevan viikon töissä joka päivä tuplavuoroja (14h) kun työmaalla kiire. Sanoi toivovan ettei pikkuinen päätä syntyä ennen käynnistystä jotta varmemmin pääsee paikalle kun synnytyksen aika

Te jo synnyttäneet, jos jaksatte, haluatte tai kerkeätte kaikelta vauvan ihailulta ja hoitamiselta :p niin käykää kirjoittamassa tuonne synnytyskertomusten lisäksi ennakko-oireista ja kuinka kauan niitä teillä oli ennen synnytystä. Uskoisin, että täällä on aika monta kiinnostunutta :grin

Wildis, voithan sä lähteä sinne synnärille soittamattakin, niin mäkin tein esikoisen kanssa. Ja sano niille, et juu, on supistellu 10 tuntii säännöllisesti. Jos ne siellä sen kerta vaatii. Usein nopeissa synnytyksissä toisia on passitettu kotiin vielä ja just ehtiny käymää kääntymässä ja rykässy takas sairaalaan, jolloin tilanne voinu olla jo tosi kypsä. Toisilla se avautuminen voi kestää aluksi ja sit yhtäkkiä on valmis ponnistamaan. Näin siis taas lukenu niistä synnytystapakertomuksista. Mut ymmärrän, et noi äidin synnytykset aiheuttaa pientä paniikkia.

Onnea synnyttäneille!

Täällä malttamattomana odotan jo omaa nyyttiä. En kyllä usko noihin synnytyksen käynnistämiskikkoihin, ne tulee kun ovat valmiita tulemaan. Edellisellä kerralla tein kaikkeni häätääkseni masuasukin, mutta pysyi vatsassa 42+3 asti.

Paljon onnea Kyfi pikkuisesta! Kuulostaa kyllä tosiaan nopealta synnytykseltä. :)

Kiitos infosta tuon huimauksen suhteen, pitääkin ottaa se puheeksi seuraavalla neuvolakäynnillä. Vissiin suhteellisen yleistä tuokin, mutta eipä ollut mulla tietoa tuollaisesta. Tämä palsta on kyllä hyvä tiedonlähde! :)

Takaisin