Tervetuloa talvitintti! :)
Monella alkaa varmaan oleen synnytys jo tosi lähellä, kun noin paljon supistuksia.
Äh, riideltiin aamulla miehen kanssa. Sen pitäis jäädä vanhempainvapaalle mun äitiysloman jälkeen ja mä ettisin sit töitä, mut sen tarvii ilmottaa 2kk aikasemmin siitä työnantajalle eli about 3 viikon päästä. Mut se haluu projektinsa valmiiks ensin, eikä tiedä kauanko siinä menee. Munkin tarvis tietää, mitä mä voin työhakemuksiin laittaa mahdolliseks alotuspäiväks. Sit mies painostaa mua hakeen oman alan töitä, vaikka niitä ei oo ku ehkä pääkaupunkiseudulla ja se olis alkuun tosi stressaavaa työtä ja varmasti paljon palkattomia ylityötunteja. Mulle ois ihan sama mitä työtä teen kunhan saan rahaa ja on aikaa lapsellekin. Tuntuu jo nyt kauheelta ajatella, että jätän 2 kuukauden ikäsen vauvan kotiin joka aamu töihin lähtiessä. Hitto tätä stressin määrää.
Ja tänään ekat yökkäilyt vessanpöntöllä. Painokin laskenu taas puoli kiloa eikä yhtään ruokahalua. Toivottavasti tää nyt ei pahene samanlaiseks, kun alkuraskaudessa. Sais syntyä jo!