Biara
Jostain jotain jo tietävä
Kysyisin kyllä kans noista öljyistä ihan aromaterapeutilta tai muulta asiaan perehtyneeltä. Eihän mitään yrttiteetäkään saa Suomessa neuvolan ohjeiden mukaan juoda, mikä on kyllä vähän hassua. Nyt kun googlasin tota rosmariiniä niin löyty tietoa, että ei suositella raskauden aikana. Oon saanu sillä päänsäryn pois, ku oon laittanu ton lämmitetyn rosmariini-kauratyynyn hartioille. Eikä oo tarvinnu kertaakaan turvautua parasetamoliin raskauden aikana. Voihan olla, että ois menny itsestäänkin pois, mutta ite uskon että toi auttaa ja on parempi vaihtoehto kun lääke.
Noi rokotus ja vastustuskyky asiat kiinnostais muakin. aattelin seuraavassa neuvolassa niistä kysyä. Matkaan ollaan lähössä 1,5kk ikäisen vauvan kanssa eli ei varmaan mitään rokotuksia ennen sitä ehdi saamaan. Kirjoista oon lukenut kyllä, että äidin rokotukset suojaa vastasyntynyttä, mutta kuinkahan pitkään?
Noi rokotus ja vastustuskyky asiat kiinnostais muakin. aattelin seuraavassa neuvolassa niistä kysyä. Matkaan ollaan lähössä 1,5kk ikäisen vauvan kanssa eli ei varmaan mitään rokotuksia ennen sitä ehdi saamaan. Kirjoista oon lukenut kyllä, että äidin rokotukset suojaa vastasyntynyttä, mutta kuinkahan pitkään?