Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samaa mietin ku lilith, ois kuitenki myös kiva saada ne pukamat kuntoon ennen synnytystä ettei ne vaan räjähtele siellä pitkin poikin. Mulla ei ainakaan vielä vuoda mutta tilanne pahenee aika nopeesti koko ajan.

Tänään illalla oon kattonu mun mahaa ja mies samoin ja oikeesti en kohta näytä edes raskaana olevalta, toi maha roikkuu. Siis roikkuu oikeesti paljon, se on kamalan näkönen. Minkä ihmeen takia se valahtaa jatkuvasti alemmas? Eikös sen kuulu tipahtaa kerran eikä kymmentä kertaa?

Nyt kun olen uudessa elämänvaiheessa niin on aika laitella viestiä.

Synnytin muutama päivä sitten ihanan erityisen kullanmurun <3

Synnytys hoitui nopeasti (kestoltaan oli tunti ja 30 min). Meni lähes luomuna (ilokaasun otin lopussaan käyttöön).

..Ei muuta kuin "elähdyttäviä" synnytyksiä itse kullekin jolla koitus edessä ^^
Onnea!!!

T87 täälläkin maha matkalla alaspäin:/ vessassa käyminen haaste kun pysty pyyhkimään... Siis etupuolta:O
Kaikki oireet ja vinkit mahdollisesta synnytyksestä lopahtaneet:(

Hui, tiedättekö ku tulee niitä viiltäviä kipuja jonnekki tuonne alavattaa välillä, ja ne jää vähäks aikaa "vihlomaa" ennen ku ne loppuu. nii nyt tuli samanlainen tohon keskivattan kohalle, supistuksen aikana, tuntu nii kauheelta ja ilkeeltä ku tuli nii ylös, onko normaalia? Mulla oli protskut koholla ku kattoivat äippäpolilla, mutta verenpaineet jne. kunnos nii eivät epäile mitää sen kummempaa.. rupes vaa hirvittää, nii mietiskelen..

Voi hitsi äippä, jospa tuleeki yllätyslähtö :)

Lilith: mulla ainakin sellasia kohtausmaisia kovia vihlontoja, ihan kun joku veitsellä heiluis sisällä. En tiiä onko samanlaisia kun sulla.

Örps! Käytiin koko perheen voimin syömässä Joensuun Martinassa ja tuli vedettyä 3 lajin setti. Tultiin vielä naapuriin mun vanhemmille ja esikoinen haluaa jäädä tänne yöksi. Saunottiin täällä ja mummi paistoi vielä lettuja. On aika täys olo kohta kotiin ja neiti jää mummin kainaloon. Aavistuksen väsyttää!

Mulla on kans toi hanuri aika hellänä, sen eilisen streptonäytteen jäljiltä. Se labran vanha harppu kun survas sen näytepuikon tonne kakkoseen, niin teki kyllä kipeetä. Ja nyt on sitten pukamatkin kipeenä, kiitos vaan sille näytteenottajalle. :(
Pyyhkiminen sattuu niin, että pitää käsisuihkulla suihkutella, ja vessapaperilla vaan taputella paikat kuivaks. :/

6f97a4602a6503b7f8ff10bdd0f37f7b
tänään rv 35 tsing tsing

Ihan julmettu paineen tunne pyllyssä, kovenee vaa koko ajan, tuntuu ku vauva syntyis peräpäästä ja tosi vaikee enää liikkua sen takia. Ja mun jalat turvonnu nilkoista alhapäin tän päivän aikana iha kamalan näkösiks, siis iha muodottomiks, niin että varpaatki näyttää iha kummallisilta, ku täyteen puhallettu kumihanska. maanantaina neuvola.. kamala stressi taas tänää

LilMinni mitä ihmettä ne on sulle siellä strepto labrassa tehny? :O Eihän sitä näytettä sieltä sisältä kaiveta.

Ihana pallomasu sulla Jemina!

Ehdin jo toivoo, että jotain alkais tapahtuu ku supisteli ja vauva veteli hirveetä rallia ympäri kohtua, mut sit tajusin että sain sen vaan sokerihumalaan liialla suklaan syömiselläni :P Noh, ainakin kolmen tunnin päästä poksuu 38+0.

T87 herättelen toiveita että nyt hetkeksi rauhoittuu ja kerää voimia...
Saa nähä jääkö toiveeksi!

Lilith mulla kans ollu ihme viiltelyjä millon missäkin... Jospa sun olot helpottuisi että saat yön nukuttua!

Jemina ihana masu:)

Tuliskohan Lilith sulle kohta lähtö? Supisteleeko tai mitään?
Ainakin vaikuttaa siltä, että vauva asettelis itteensä ns. lähtövalmiuteen, jos tuntuu että suoli on kovan paineen alla..

Biara: mä en suoraan sanoen edes tiedä. Ihmettelin siinä hetken itekkin, että mitäs sitä näytepuikkoo sinne sisälle tunget..
Sillon kun kuopuksesta kävin sen näytteen ottamassa, niin hyvä kun sillon edes huomasin mitään. :o

Jeminalla ihanan pyöree massu :) Aika ylhäällä on vielä sun massu.

Täällä ihan toooosi kummallinen olo.. Koko ajan jotenki supisteluherkkänä ja vessassa pitäny juosta paskalla monesti. Siis tuntuu ku koko ajan kiristäis kohtua eikä se rentoudu ollenkaan. Kävellä ei pysty ollenkaan ku se kiristys vaan pahenee. Mut ei kuitenkaan koko aikaa oo varsinaista supistusta.. Mitähän tää on?!

Sanoisin kans, että soitappa Wildside synnärille. Suoli tyhjenee varmaan nyt perusteellisesti, ja vois olla tositoimet edessä..

Lilith koita jos auttas nostaa jalkoja ylös, se olis kyllä hyvä myös saada maha toimimaan niin olo varmaan helpottaisi. Se kyllä voi olla että vauva laskeutuu kovin alas nyt ja siksi painaa suolistoa inhottavasti... Vatsan toimintaan mä käytän tosiaan ennaltaehkäisevästi sitä apteekista saatavaa duphalacia. Eka raskaus kun oon alkanu käyttään sitä ennen kuin on pukamavaivat tulleet, ja toiminut on. Varuilla mulla on sheriproct voide, joka auttaa hyvin kovin kipeisiin pukamiin. Siitä oon käyttäny myös suppoja joskus, jotka auttaa sisemmällä. Voimia teille noiden vaivojen kanssa kärsiville! Tiedän kuinka tuskaa ne voi olla...!

Äippä tsemppiä! Ei mee kauaa enää!

Takaisin