Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla otti lääkäri. Mä osallistuin johonki Pipsa tutkimukseen, johon kuuluu se, että otetaan synnärillä pikatesti ja sen mukaan antibiootti. En tiä kauan se analyysi kestää,mutta hoppu kyllä antibiootille tulee jokatapauksessa kun mun synnytykset on kestäny sen pari tuntia...

Olin muuten aika ihmeissäni, ettei noi supparit ja vihlomiset ja tulpankin irtoilu ole tehny mitään tua alhaalla, tai no olihan pehmentyny ja 4cm:stä 3:een lyhentyny kaula, mutta pirun pitkältä se munkin silmään näytti kun ruudulta katoin. Kai tää viimenen raskauden loppu on joku superkidutusmaratoni ja yhtäkkiä meneekin jonnekin 43 viikolle ennenkuin syntyy jättiläisvauva, niin kun kaikki aiemmat tullu ennen laskettua...

Hah, mullakin löytyi pitkä purppuraviiva :D
Tuskin mitään tarkottaa kun ei oo kipujakaan ja tuskin sitä kivuttomasti avaudutaan.

Kaikkea sitä :hilarious:

Hitsit teijän kanssa,kaikkea sitä pitääkin itsestään kattoa.. :D mutta nyt on täälläkin bongattu purppuraa :D

Miä jouduin ottaa kotona sen streptokokki-näytteen.. En oo ainakaan vielä tuloksia saanu jos sitten ens viikolla neuvolassa kertoo.. Toivottavasti se vaan onnistu,kun unisena aamulla otin sen ja en tajunnu eka ottaa siitä näytepurkista korkkia pois :P sanoin kyllä asiasta labrassa,kun vein näytteen..

Nyt kun olen uudessa elämänvaiheessa niin on aika laitella viestiä.

Synnytin muutama päivä sitten ihanan erityisen kullanmurun <3

Synnytys hoitui nopeasti (kestoltaan oli tunti ja 30 min). Meni lähes luomuna (ilokaasun otin lopussaan käyttöön).

..Ei muuta kuin "elähdyttäviä" synnytyksiä itse kullekin jolla koitus edessä ^^

Onnea tata :love017
Piti munkin tuota purppuraa käydä kattoo ja löytyihän se ja selkeesti, eli jos tota ois uskominen ni mun pitäs olla kohta synnyttämässä :gen014 pieniä vihlomisia on tänään tuonne alakeryaan tullu, mut empä usko et ois mitenkään vakuuttavasti avannu paikkoja...
Ja voi ärsytyksen ärsytys, nyt on siis niin raivostuttava ku olin neidille jemmannu talvihaalarii 110cm, ni se oliki venyny tos kesän aikaan niin paljon pituutta et uus haalari on hommattava :mad:

Paljon onnea Tata teidän koko perheelle ❤️ :)

Pöhhhh epistä mulla kuitenki la marraskuun puolella ja täällä kaikilla muilla näkyy purppuraa vaikka la joulukuussa!! :D Joten taitaa minun raskaus mennä yli lasketun niin että heilahtaa :o

Ei tuu kyllä tästäkään värkistä lasta eikä paskaa jos suoraan saa sanoa. Ainoa lohtu on se luvattu käynnistys laskettuna aikana...

Apua just oli pakko kattoo uudestaan pyllyvakoa ja nyt se viiva on ilmestynyt sinne! :o Tänään muutenkin ollu jännä olo ja itsehän oon veikannut et 21.11 lähetään synnyttää :D Tänään ollu takalistossa semmonen ihmeellinen paineen tunne.. Ihan ku koko ajan paskattaa.. Liekö pieni nyt laskeutuu siellä vai mitä :o

Onnea Tata <3 Tule kertomaan toki lisää jos haluat :)
Täällä taas sohvalla nukuttu yö takana, varmaan menee näin synnytykseen asti. En vaan yksinkertaisesti saa enää sängyssä nukuttua kuin ihan alkuyön tunnit :/ Eli sais jo lapsi syntyä, haluaisin nukkua miehen vieressä! :)

Aamuja mamat!
Paljon onnea tata koko perheelle! Olipa nopeasti pieni maailmassa <3

Voi että kun pääsis itsekin tositoimiin!!!! Alkaa vaan tulla olo että ylimenee että heilahtaa:(

Täällä miettinyt tätä purppuraviiva asiaa ja voisko se olla niin että se kertoo tehokkaasti sen että muksu painaa alhaalla?

Pauliina onhan tässä vielä monta tuntia aikaa että sun ennustus käy toteen;)

Takaisin