Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui, että ei sais nukkua oikealla kyljellä kauaa? Mä nukun aina koko yön oikealla kyljellä kun vasemmalla en pysty. Vauvan selkä on oikealla kyljen puolella ja jos makaan vasemmalla niin sydän jyskyttää ja mua huimaa ja pyörryttää kuin makaisin selällä... :O

Oon samaa mieltä LilMinnin kanssa,että nukkuu siinä asennossa missä pystyy :)
Itse en pysty nukkumaan ollenkaan vasemmalla kyljelle,koska sintti oleilee sillä puolella. Heti alkaa kauhea muljunta. Sanoin asiasta neuvolassa ja siellä sanottiin että sitten nukutaan oikealla :)

Huh,nyt on ensimmäinen koneellinen sintin vaatteita koneessa :) pääsee sitten katsomaan jo kotiutumisvaatteet kassiin :)

e9987245b3cb07b4836075542b33bbf2
Tämmönen pallomaha täällä rv 35+5.

Ihana maha Wildside!

Kivaa kulkee tuolla ulkona lumessa :) Tunnen itteni ihan pingviiniks ku vaapun eteenpäin.

Tänään olis saunavuoro, seksiäkin tuli tossa jo harrasteltua, siivottavaakin ois illaks. Mikään ei ois niin kivaa, ku soittaa mies illalla pikkujouluista kotio :D

Wild ihana masu:)

Mulla on ihan ihme olo mahassa... Puristaa, närästää, koskee, ahistaa, harkkareita tulee kun liukuhihnalta...
Muutenkin julmettu paine alapäässä pissattaa ja kakattaa... Ruoka ei maistu! Lopun elkeitä, ehkä!

Mitenkäs hansu ja catherine? Mitkä teillä olot?

Huii, täällä jänskätetään äippä sun puolesta! Mäkin yritin tota kahvikikkaa, mut ei mulla tullu ku ilmavaivoja :( olis mulla levolac tuotetta tuolla lääkekaapis kanssa, mutta ku se tekee sit ihan kunnon ripulin.. muutenki aina ku käy pelkällä pissillä, nii alkaa supistelee, entä sitte ku vatsa aiva löysäl :O

Mulle olikin järjestetty tänään vauvakutsut! Ite ku oon lepopotilaana niin toivat juhlat mun luo <3 Aivan ihania herkkuja, lahjoja ja tehtäviä <3 Oon kyllä niin super otettu ja onnellinen :) Ihanat sukulaiset ja ystävät <3

Mä oon käyny jo 4 kertaa tänään kakalla, en tiedä johtuuko kahvista vai mistä mutta sen tiedän että ihan järkyttävä olo:(

Kiitos :)

Täällä tiirailtu taas tuota pyllyviivaa, että onko edistystä tapahtunu. Se on kasvanu ylemmäs. Pakaroiden yli on jo, mieski näki ilman pyllistämistä :D
Tänään on ollu muutamia kipeitä suppareita ja kauheeta pistelyä tuolla toosassa

Mul on nyt 35+5 ja mun maha vaan tippuu koko ajan alemmas. Oiski noin nätti kun sulla wildside :)

Tänään piristi kun vähän väliä pieniä lumisadekuuroja tuli, tosin maahan ei jääny.

Aikas alhaalla wildis sunkin maha jo :) Ihanaa Air, että sait vauvakutsut piristää kotilepoa!

Täällä tilanne rauhoittunut, kun otin aamusta virlä yhden panadolin. Välillä tuntuu, että kun tänne tulee kertoon niin heti maha rauhoittuu kummasti :hilarious: Seksiäkin uskalsi tuossa alkaa harrastelemaan ja saunaa ois illaksi tiedossa. Siivoomisen jätän kyllä huomiselle. :grin

Taidat sinä Äippä olla se joka seuraavaksi lähtee sairaalan suuntaan :wink

Aikas alhaalla wildis sunkin maha jo :) Ihanaa Air, että sait vauvakutsut piristää kotilepoa!

Täällä tilanne rauhoittunut, kun otin aamusta virlä yhden panadolin. Välillä tuntuu, että kun tänne tulee kertoon niin heti maha rauhoittuu kummasti :hilarious: Seksiäkin uskalsi tuossa alkaa harrastelemaan ja saunaa ois illaksi tiedossa. Siivoomisen jätän kyllä huomiselle. :grin

Takaisin