Eli pukamienkaan kanssa ei tarvi olla yksin, ei ole vaivaa jota täältä ei löytäs 
No ei vaan, jännä miten kroppa saa olla koetuksella raskausaikana.
Äippä, jos sulla on puolukoita pakkasessa niin kokeile niitä siihen kovaan mahaan. En tosiaankaan tiedä tekeekö ne muille mitään mut mulla kyllä suoli tyhjeni kun söin pakkasesta kokonaisia puolukoita puuron kanssa puol desiä joka päivä. Siis senkin huomasin vahingossa kun rupesin tiiraamaan mikä ruokavaliossa on muuttunu kun täysummetuksesta vaihtu niin mukavan pehmeään vatsaan, ei kuitenkaan mulla menny ripuliks eikä mahaan satu.

No ei vaan, jännä miten kroppa saa olla koetuksella raskausaikana.
Äippä, jos sulla on puolukoita pakkasessa niin kokeile niitä siihen kovaan mahaan. En tosiaankaan tiedä tekeekö ne muille mitään mut mulla kyllä suoli tyhjeni kun söin pakkasesta kokonaisia puolukoita puuron kanssa puol desiä joka päivä. Siis senkin huomasin vahingossa kun rupesin tiiraamaan mikä ruokavaliossa on muuttunu kun täysummetuksesta vaihtu niin mukavan pehmeään vatsaan, ei kuitenkaan mulla menny ripuliks eikä mahaan satu.
Näkyvyys tosi huono ja motarillakin ajettiin 60 vauhtia ja sieltä noustessa rampille ei meinannut auto pysähtyä edes ylämäkee eikä kaukana ollut, että ois sillan kaiteeseen nokka kolahtunut.. Hiljaisella vauhdilla mut kuitenkin. Ensi talvena paljon aiemmin vaihtoon!