Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea tatalle ja koko perheelle <3

Pauliina, voihan se olla että sunkin synnytys lähtee sit rytinällä käyntiin kun on lähteäkseen, älä heitä hanskoja tiskiin :)

Saas nähä mites meille purppuraperseille käy, mä veikkaan et tääl ei tapahdu mitään vähään aikaan. On kyllä niin sellanen "portit kiinni" olo, tuntuu että nyt se vaiva kyllä jäi sinne asumaan :D

Mä niin näin unta että vauva oli syntynyt ja vaunujen kanssa mentiin tuolla, ja hän heräsi siinä ja ehtisin just lässyttää jotain ihan turhaa siinä ni mä heräsin ja voi mikä pettymys kun tuolla se vielä sitte on... Eipä lähe kulumallakaan. Ässän kanssa saatiin vaan kokonaan alapää ja perse kipeeks... Ei muuta. Pauliina, ny rytkäset kunnolla että saatais edes joku näistä pitkällä olijoista jakautumaan! :D

Joopa,täällä oli viime yö niin kauheeta närästystä,ettei mikään auttanut :( ja kohta pitäis lähtee ajelee kaupunkiin ottamaan se toinen kortisonipiikki,varmaan noin 3h oon jopa nukkunut..
Onneks tuo lumi vähän piristää mieltä :)

Onnea Tata koko perheelle <3

Onnea Tatalle ja koko perheelle!
Tännekin tuli eilen lunta, mutta saas katsoa kuinka pitkään pysyy...

Timbe täälläkin useat yöt menee sohvaa kuluttaessa, vaikka enemmin miehen vieressä nukkuisin.

Pauliina onhan sulla vielä koko päivä aikaa saada synnytyskäyntiin. Nyt vaan ässät kehiin :wink

Musta on alkanut tuntuu, että täällä saattaapi olla jo jotain tapahtumassa.. :wideyed::happy: Supistelut kipeytynyt ja tihentynyt nyt muutamana päivänä, mutta ei vielä säännöllisiä kuitenkaan. Viime sunnuntaista asti ollut ihme kipuilua enemmmän muutenkin. Oma äiti muisteli, että mä oon tullut noin kolmisen viikkoa etuajassa ja mieskin oli yrittänyt jo ulos rv28, jos ne yhtään perinnöllisiä nyt oikeasti on. Tai sit tää on vaan toiveajattelua ja yliajalle mennään:hilarious:

:love7Paljon onnea Tatalle pikkuisesta!

Täällä oloista päätellen saattais tuo perseviiva jotain merkatakin.. Tai no rv 34 oli kohdunsuu lähteny jo avautumaan ja kanavaa 1,5-2cm jäljellä, että voihan se olla nyt auki jonkin verran.. Sen verran supistanu ja menkkaillu jo pidemmän aikaa ja vahvistuen.. Samapa tuo, mut sais tää kyllä tulla ulos jo heti ens tiistaina kun on 37+0. :D

Nyt täällä Helsingissäkin sataa muutaman hippusen lunta! Jos illalla jäis muutama hitunen maahan edes vähäksi aikaa.

Onnea tatalle ja vauvvalle <3
Ja hitto repesin tuolle T:n vaivalle :D Kyllähän se välillä tuntuu, että on vaan vaivaksi massussa :D

9ea70c05a7f647f35433825006416d2f
Täällä jo näin paljon lunta <3 Lisäks meijän pihassa käy säännöllisesti jänis ja orava. Luonnon lemmikkejä :)

Sulla on catherine sit samat viikot ku täällä :) Meillä on kans 37+0 tiistaina! Sen jälkee aattelin alkaa joogaamaan oikee ahkerasti ku tuo mammajooga tuntuis vähä provosoivan suppareita ja jomoja :P Eikä se yhtään haittais jos ois synnytyksessä vähä vetreämmässä kunnossa...

Olipa ihana avata verhot ja huomata, että maa on valkoisena. Ihanan piristävää :) eihän tuo kauaa tule pysymään, mutta antaa toivoa, että jossain vaiheessa tänne eteläänkin saadaan talvi..

Ihanaa viikonloppua kaikille mammoille!

Onnea Tatalle ja pikkuselle !!!
Täällä poksu tänään Rv 37+0 :Heartred
Herätty viideltä supistuksiin, ja ne jatkuu vaan edelleen. Epäsäännöllisiä ovat, mutta kuitekin, ja nää menkkakivut..

Kyllä mä olisin kans niin valmis jo. Tuossa toissapäivänä vähän seksiä harrastettiin ja sain orgasmin, nii voi hirveetä millaset supistelut siitä seuras!! Hyvältä tuntu ehkä 5 sekunttia, jonka jälkeen 15 minuuttia niin hirveitä supistuksia, että meinas itku tulla, ja jouduin puuskutteleen ja mikää asento ei auttanu, huiiiii !!

Lilith jospa ne sun supistelut tasoittuis ja pääsisit tosi toimiin;)

Nyt täälläkin sataa valkoista mutta mä luulen että se on ihan räntää kun näyttää olevan +asteita:/

Menin sitten juomaan ison kupin kahvia että saan sonnan aikaiseksi ja nyt närästää ihan järkyttävän kovaa:(
Mut tulipahan kakka...

Takaisin