Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä ihme tunne, kaveri punkeaa tuolla massussa niin että ainavälistä tuntuu kuin olisi jo tulollaan...Siis tuolla alakerrassa tuntuu siltä kun siellä joku heiluisi??? Mitä tää oikein on???

Emily pää? Täällä sama fiilis! Välillä potkii ja pyörittää päätään niin se vasta ilkeältä tuntuukin:/

Täällä myös tuota fiilistä. Välillä kyllä sattuu todella. Se tuntuu ihan tuossa häpyluun vieressä. Ja ihana ku päätti ruveta vielä hikkaamaanki samaan aikaan ku myllertää.

Hahhaa, täällä yksi nauraja lisää noille purppuraviivajutuille:)

Meillä olis tänään illalla kolmen vauvaa odottavan työkaverin ja muutaman muun nykyisen ja entisen kollegan kesken tyttöjen ilta. Mokkapaloja tuossa just väsäilin matkaan mukaan ja vauvalahjat kavereille pitää vielä pakata. Muuten voikin sitten vaan odotella, että pääsee liikkeelle. Viikon äippälomailun jälkeen sitä näköjään on jo ihan täpinöissään muusta seurasta kuin omasta ukosta, eli varmasti hauska ilta tiedossa:)

Täälläkin aina välillä sellanen fiilis että vois melkein vauvan pään tuntea haarojen välissä niin kovaa tuntuu välillä työntävän. Varsinkin kun kävelee. :D

Hitsi noi purppuraviivat ja teidän kommentit. Ei täälläkään päässä naurutta selvitty ja vielä kun mä pystyn kuvittelemaan monta mammaa peilaamassa pyllyä niin vielä enempi huvittaa. Täytyy varmaan koittaa kurkkaa tänään uudestaan :hilarious:

Niin tai T pyydät miestä tiirailemaan jos ite et pysty :D

Haha ite sanoin eka miehelle vitsillä, että "haluutko kattoo mun pyllyyn löytyykö sieltä sellasta purppuraviivaa?" mies tokas, että "no hyi en todellakaan, ronki ite persettäs" :D Sitte ku juoksin vessasta tiirailemasta ja huusin innoissani "siellä on semmonen viiva, kato nyt, en pyllistä kovasti ku se näkyyki ilman pyllistelyjä" ja niin sit suostu kattoo ja vahvisti että siellä sellanen on :D :D

Mä manguin miestä kattoon aamupäivästä monta monta kertaa, ku voiha olla etten vaa taitu asentoon, että näkisin kunnolla, vastaukset oli just etten todellakaa, ja sit ku sei jaksanu enää kuunnella, nii tokas että no heitä ne housut pois ja näytä sitä persettä, nii en mä sit kehannu alkaa pyllisteleen sille :D

Hahah :D
Tuossa mietin, että ku missään ei mainita että missä vaiheessa viikkoja toi tulee (jos tulee). Toihan vissiin voi olla montaki viikkoo ennenku synnytys käynnistyy.
Haha ja sit mietin, että mitenköhän ummetus vaikuttaa tuohon viivaan ku seki tuo painetta tuonne pyllyn puolelle.
Kaikkee sitä ihminen miettiiki :D

Ps. Mulla on ollu koko päivän vähän väliä menkkajomotuksia.
Nii ja pakko hehkuttaa ku niin harvoin tätä tapahtuu. Käydään tänään kun mies pääsee töistä niin grilliltä hakee ruokaa, nam nam makkaraperunoita :3
Täällä maalla ku tehään kuitenki pääsääntösesti ite ruoka, niin ihana mennä välillä valmiille ruualle.

Takaisin