Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea asunnosta Mukkis!!!

Voi hyvänen aika... purppuraviiva perseessä, nyt pitää sanoa,että onneks en ole niin hemmetin notkea,että voisin omaa takamustani kurkkia... Kuulosti jo sen verran himmeliltä tuo homma :O :D
Mä jännään tänäpäivästä polikäyntiä, joko vihdoin saan sen syntymäpäivän tietooni... :D

Täällä on luvattu lumisadetta koko päiväks aamu yhdeksästä lähtien!! <3 Oon ihan täpiniöissään, oon niin enemmän talvi ihmisiä ku kesäihmisiä. Aikasin taas herätty, nii sämpylätaikina kohoamaan ja parin kilon kasslerin suikaloittemista, sitten tuleekin jo pikkumies hääräämään taas v-lopuks :) Kunhan nää jäätävät menkkakivut ja supistelut vähä hellittäis ettei menis iha vaa makaamiseks, ku mieski flunssas, nii siitähä se poika sit turhautuu, jos kumpikaa jaksa temmeltää mukana :/

Onnea Mukkis!

Mä odottelen just anoppia meille, tyttö on flunssainen (sitähän se yletön kiukkuaminen enteili pari päivää sitten) ja sitten pääsen ajelemaan kohti polia.
Jännittää ja stressaa ihan älyttömästi kasvukontrolli, mut ei auta. .

Siis wtf? Peppuvakoviiva? Se linkki ei Lilith mulla toiminu. Alkaa olla niin kankea ettei ite kyllä yllä tiiraamaan mitään vakoja tai viivoja :woot:

Oho, ei mullakaan toiminut enää ja oli heittäny errorille kaikki vau sivun tuosta aiheesta kertovat sivut o.O purppuraviiva synnytys hakusanal löytyy googlettamalla :)

Mä kans ihan intopinkeenä ootellu millon se lumisade alkaa! <3 Eilen viimeks tuli tytön kans yhteenotto siitä, et kumpi on parempi, kesä vai talvi :D Päädyttiin sit siihen, että mä rakastan talvea ja tyttö pitää kesästä ja ihmiset voi olla eri mieltä asioista ja tykätä silti toisistaan. On se välillä vaikeaa ton eskarilaisen aivoitusten kans..

Onnea Mukkis asunnosta! :)

En oo kyl mäkään tommosesta persviivasta kuullukkaan o.O Ihan mielenkiinnosta vois yrittää vilkuilla sit ku synnytys alkanu, jos muistaa.

Ai vitsi, perjantai! Muuten ei niin merkityksellistä, mut vika päivä ku tarvii kävellen raahata typy eskariin :D Tällä viikolla sitä kävelyintoa ei niin liiemmin ole ollut, kun tullut vettä taivaan täydeltä, paitsi yks päivä tuli poikittain räntää... Jospa tänään sit lumena tulis ja maltillisessa kulmassa :)

Mukavaa viikonloppua mammoille! :)

Lilith tullaan huikkaamaan! Ollaan täällä jo oltu tovi 3cm auki ja julmettu paine alapäässä iltaisin ja muutenkin järkyttävän raskas olo illalla kun saa päivän hommat tehtyä...
Jospa pian!
Täälläkin tunnustautuu talvi ihminen! Innolla lunta odottaen mutta täällä sataa taas vaan vettä:(
Ihanaa viikonloppua pikkumiehen kanssa:)

Angelique tsemppiä polille!

Nannuska pikaista paranemista tytölle! Ja tsemppiä kasvukontrolliin!

Mulla toimii toi lilithin linkki... En kyllä asiaan aiemmin mitään huomiota ole antanut mutta nyt kun siitä oli juttua niin piti sit kurkkia:D
Nyt vaan sit kaikki persaukisia syynaamaan viivottimen kanssa;)

Miedän pikku likka 1v9kk on sitten tehnyt päätöksen että päikkärit on vauvojen hommaa ja se ei ole vähään aikaan nukkunut yötä näin hyvin kun nyt, eli 19.30 meni nukkumaan ja nukahti samoin tein ja vielä nukkuu... Mun vauva on jo iso tyttö:,)

Mielenkiinto kyllä heräs tuohon pyllyviivaan :D Pitäskö käydä tiirailemassa peilin kanssa :D Miten ihmeessä Äippä taivuit kattomaan? :D
Vaikka ite oonki telinevoimistelija, niin tuntuu ettei taivu enää edes persettä pyyhkimään saatika sitte persettä tiirailemaan :D

Mulla toimi se linkki, kiitos.

Äippä, onks se voimistunu vai pysyny ennallaan?

Onks limatulppa aina limamainen ja venyvä? Vaikka jo toi nimikin viittaa siihen koostumukseen, vai voiko se olla valkovuodon oloinen, vaan isommassa määrässä?

Täällä sataa lunta ja maa on ollut jo viikon valkeana. Voi sitä riemua, kun on voitu pulkalla mennä ja laskea meidän pihaan tulevaa mäkeä :)

Mulla on räkätauti. Ärsyttää! Taas aloitin aamun sarvikuonokannulla hölväämällä klöntit rööreistä pois. Yöks!

Angelique samaa munki mies hirnuu tuossa vieressä ku kävin äsken vessassa ähkimässä peilin kanssa :D :D Kaikkee ne nämä hormoonit saa tekemään :D Ja arvatkaas mitä, mullaki on semmonen viiva tuolla eikä tarvinnu kovinkaan pyllistää. :D Vähän vaan raotin ja oli aika ylhäällä menossa :D Miehellekki innoissani näytin.
Ennustaako tää nyt sit sitä, että kohta on lähtö? :D olen siis ainakin 1-4 cm jo auki :P

Mukkis onnea uudesta asunnosta :)

Tääll kans talvi-ihminen :)

Mutta hei! Me saatiin muutettua! Vaikka päästiin nukkumaan vasta puol 3 yöllä nii saatiin kamat roudattua :) viel o joitain pieniä mutta ne ehtii kunhan on käyntiä sillä suuntaa :) ei kyll unta tarttenu houkutella, mutta sit niin kipiä selkä :( ja sit jalkoja pakotti että taisin itkeä itteni välillä uneen :( mutta me päästiin tänne :)

Hauska toi viivan tuijottelu. Yritin, en onnistunu :D

Tähän asiaan että kun tuntuu olevan ihan mahottoman kuvottava ruuat rinnuksilla ja kuolat aamusin poskilla plus vielä silmät rähmii ja korvat vaikkuuntuu jatkuvasti niin nyt on tullu kyl kaikiasta ikävin vaiva, en tiiä onko ne peräpukamia vai mitä mut ihan kun jotakin ihan tuntuu pullottavan, ja sit joka kerran kun käy vessassa on pakko pyyhkästä myös sieltä pyllyn puolelta. Mitä ihmetta? Onks mulla joku peräsuolenulosluiskahdus vai mitä hitsii? Kyllä tuntuu niin epänaiselliselta että.

Ja siitä limatulpasta kysyin kun eilen saunasta tullessa alko taas se polttava kipu alamahassa, niin kun joku veitsellä aukasis sisäpuolelta, ja se loppu vasta kun pääsin sohvalle ja sit tuli joku iso klimppi housuun ja se ei ollu limanen vaan ihan hajuton valkonen juttu ja se tuli aika ison nestemäärän kanssa. Mietin voisko se olla osa sitä. Nyt raskauden aikana mulla ei oo ollu juuri yhtään valkovuotoo eikä tarvi mitään pikkuhousunsuojiakaan käyttää niin siks epäilytti toi klimppi. No vaikka oliski niin eihän se limatulpan tulo estäny ku jonku järviuimisen enkä ajatellu kyl lähiaikoina mennä.

Aina tulee niin ihana olo kun joku mainitsee lumen. Toivottavasti se nyt sit kans tulee myös tänne etelään.

T kuulostaa peräpukamilta noi sun kuvaamat pullotukset peräsuolesta.
Ite oon toistaseks päässy vielä ilman pukamia, mut voihan ne synnytyksessäki sitte tulla.

Tänään oli neuvola ja kyllä niin pitkään masua paineli, että on nyt ihan hellänä :( Tuli supistuskin heti siitä painelusta... Sinänsä ihan turhaan, ku pitäis vältellä noiden supistusten tuloja ja maanantaina joka tapauksessa äitiyspoli... Teki mieli jo sanoa, että älä niin hirveästi runno... Noh, ei kai se synnytys nyt sillä vielä käynnisty, mutta vähän turhalta tuntu silti. Streptokokki täälläkin eli tippaan pääsee sitten synnytyksessä.

Takaisin