Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soittelin tayssiin ja sieltä neuvoivat ottamaan grammasen parasetamolin ja lepäilemään pari tuntia. Jos ei helpota tai pahenee, niin sitten pitää käydä näytillä.

Timbe kieltämättä alkaa vähän epäilemään omaa mielenterveyttä kun tihrustaa omaa persettä, lipittää "taikateetä", mutustaa anasta ja varmaan pomppisin yhdellä jalalla piikkimatolla jos joku sanois että siitä olis apua:D en mä mitenkään malttamaton ole...

Ei kyllä mun silmään osunu mitään viivaa.

Mukkis huippuu että saitte sen asunnon! Voimia muuttoon!

Kasvukontrolli takana, taas oli uusi lääkäri mutta vaikutti kyllä huolelliselta ja ihan mukavalta vaikka tokinainen olikin. Kätilön kanssa juttelin ennen lääkäriä ja pyysin että voisko tsekata hiivan ja herpeksen kun kurjaa vaivaa on koko ajan, mutta eihän se lääkäri sitten tehnyt edes alatutkimusta. Samapa tuo, meinasin napsia sitä acloviriä loppuraskauden ajan ja tänään vois kokeilla canestenia, kun oireet viittaavat johonkin kuitenkin.
Pääasia oli nähdä vauvan kasvu, joka putputtaa omalla käyrällä ja olis nyt 34+6 noin 2200g. Eli kehitystä tapahtuu, ja voin kuulemma olla levollisin mielin loppuraskauden.
Helpottava tieto! :angel11

Vauva myllää ihan mahdottomasti, ei oikein tiedä missä asennossa lepäilisi kun tuntuu että se työntää häpyluun takaa, lonkkiin päin ja navan vierestä yhtäaikaisesti. Mutta se on lääkärin mielestä tosi hyvä, koska silloin ainakaan virtauksissa tai istukassa ei ole ongelmia, eli nyt täytyisi vaan ihan oikeasti relata. ..

Koskaan en ole kuullutkaan moisesta purppuraviivasta... Aattelin, että kaikkea sitä kuuleekin kun tarpeeksi vanhaksi elää. Mutta niin vain yllätin itseni pyllistelemästä peilille :D koko persvako oli ihan purppuranvärinen, sillä logiikalla olisin varmaan 15 cm auki eli joko on muusta syystä tuon värinen tai sitten ei ihan ole luottamista. Kun vain tietäisin ns. normaalitilanteen, mutta eipä ole tullut tuota puolta liiemmin peilailtua, naamakin säikäyttää välillä tarpeeksi :D

Voi ku repesin tuolle marlaun kommentille :D Joo kaikkeen sitä höpsähtääki :D
Repesin ku mietin, et kaikki on tän aamun alottanu persesilmää tuijottelemalla. "siinä se kahtoo mua, silmästä silmään" :D no tulipa katottua samalla ettei oo pukamia :D

Cicado kohta aletaan sit poksumaan eiks niin, vaikka synkassa samana päivänä;)
Joo kyllä tässä rupee olemaan jo ihan valmis jakautumaan! Liikkuminen niin tuskasta ja muutenki rupeen olee niin malttamaton näkemään pienokaisen ja myöskin tuoreen isän ilon hänen saadessaan esikoisensa syliin <3

Voi apua. Lapset kattoo mua ihan hulluna. Äiti istuu sohvalla, pitää mahasta kiinni ja hytkyy hulluna naurusta...!

Noin muuten. Mä en pääse käynnistykseen... Ei kuulemma tartte. Ja vaikka en voi nyt mitään insuliinia tai lääkitystä käyttää niin sekään ei haittaa kuulemma... Hyvin vaan menee. Kyllä rankasti pääsi itku kun lähin sieltä polilta. Koitti se hiukan ronklata josko se sieltä tulis... Näkis vaan... Sormelle auki, 2 cm kanavaa pehmeää... Eikä mitään tietoa synnytyksestä. Maksa-arvot oli jo 200 mut kuulemma sekään ei haittaa kun sappihapot ei oo noussu... Katellaan taas sitte laskettuna päivänä...

Takaisin