Ihana yllätys Mir! :)
Mul on ollut jo pari viikkoa semmoinen patjasuoja lakanan alla, siis ikeasta semmoinen pinnasänkyyn tarkoitettu, mut koon puolesta on varmaan ihan riittävä kyllä. Vähän se kahisee kun pyörii sängyssä, mut oon jo tottunut :D On se kyllä jännä tässä ootella ja mietiskellä, että mikä on se tilanne, missä ne lapsivedet sitten menee. Lähipiiristä kuulin äskettäin tapauksesta, jossa lapsivedet meni kesken kauppareissun. Ois se aika epämukavaa
Sain tänään itse nyt sitten ilmeisesti kokea ekaa kertaa kunnolla nuo paljon puhutut sukkapuikkokivut. Kivasti keskellä kauppaa alko niin kovin pistävästi ja terävästi vihlomaan jonnekin syvälle. Meni onneksi ohi kun hetken seisoskelin paikoillaan, mutta niihin on näköjään nyt varautuminen.
Oon huomannut viime viikkoina mun miehestä ihanan piirteen... Se nykyisin kiinnittää huomiota kaikkiin vauvoihin ja ihastelee kun ne on niin söpöjä

Ei se koskaan ennen noin tehnyt, mut nyt mullekin kaupassa saattaa kuiskuttaa, että näitkö miten söpö pikkuinen tossa tuijotti

Yks päivä se suloisesti moikkasikin jotain ihan random-vauvaa, joka sitä kaupassa tuijotti!

Ihan liian söpöö! En kestä oottaa, et nään sen samalla tavalla lepertelemässä meijänkin pikkuiselle