Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie se nukuin joskus 23-01 välillä reilun tunnin... En katsonu kelloa..nyt ei sit ookkaa nukuttu ! :( turvottaakin ! Onneks huomenna su nii voi vaikka nukkuu koko päivän ! :D

Meillä ois tarkoitus viedä yks muuttokuorma taas uuteen paikkaan ja sit ois tarkoitus ittellä pyyhkäistä kaappeja ja sit imuroida ja ehkä vähän pestä lattioitakin sillä välin ku mies veljensä kaa haravoi pihaa ja puhdistaa rännejä. Eli hyvät yöunet ois ollu enemmän ku tarpeeseen. Otin kyll panadolin just ku päätä särkee nii jos sitä ehtis jonkun tunnin viel nukahtaa jossain välissä.

Täällä kans nukuttu sieltä klo22.30-03.00 ja sit taas vaan pyöritty sängyssä :/ tiiän että joskus sitten ysin aikaan päivällä alkais nii makeesti nukuttaa :/ kivempi ois kyllä saaha joka yö nukuttua putkeen kunnon unet, turhauttavaa olla hereillä tähä aikaan!!

Voi ei saini!! Sulla on kyllä tälle päivälle iha hirveenä hommaa!! Jospa se panadol auttais ja saisit vielä nukuttua!! :)

Nojaa... likkakin heräs sit ku köhii jotain flunssalimoja eestaas kurkussa :(
No teen tänään sen minkä pystyn. Jos en kaikkee saa tehtyä nii sit ei voi mitään. Pitää yrittää verenpaineitaki miettii ja ettei vielä ala supistella nii pahasti.

Eikä :/ jospa siellä pienellä helpottais pian tuo tauti <3 todellakin kannattaa sun tänään malttaa ottaa ihan rauhassa ja tehä vaan mitä jaksat! Turha alkaa rasittaa liikaa ihtees nyt <3

En tiiä :O jotenki uni muuttunu tosi levottomaksi ja harvoina öinä vaan pystyy enää nukkumaan koko yötä :/ jalat on tosi kipeet ja levottomat, ni pitää tänää varmaa kipasta apteekista hakemaan sitä magnesiumia ja kokeilla sen kans :) täällä noi pojat vaan kuorsaa kilpaa (siis mies ja koira) :D

Hei, valvojat! Täällä kans hereillä taas :sorry: kaksi tuntia sain alku illasta nukuttua. Viime yönä kokonaisaisen tunnin! Pieniä supisteluja huomattavissa. Onneksi aamusta saa nukkua! Vasta kolmen jälkeen pitäis olla kaverin luona, kun lupasi kokailla mulle ja toiselle kaverille :happy:

Saini älähän rasita ittees liikaa huomenissa, jos unetkin jäänyt liian vähille. Kokeile ihmeessä mindis magnesiumia, saattaa vaikuttaa unen laatuunkin levottomien jalkojen lisäksi. Täytyy itekin muistaa ottaa niitä taas säännöllisemmin. :wink

Täällä taas saatiin vihdoin nukuttua vähän paremmin :) Nukahtaminen oli työn takana ku joutu ettimään asennon, jossa makas vähän aikaa että kipu alko hellittää, mutta nyt aamulla nii selvä ero alaselkäkipuun, ei oo puoliakaa enää nii kipeä! Pissitulehduksesta varmasti oli oire, hitsi en olis uskonu että se voi oireilla selkään ja noin kipenänä o_O

Unet on kans tosi levottomia täällä. Toissayönä näki painajaisia ja itku unia, nii että heräs silmät märkinä, nyt viimeyönä näin unta että olin Disneylandiassa ja mun mies oli siellä töissä pukeutuneena muumipeikoks ja se halas mua, ja se tuntu siinä unessa maailman romanttisimmalta hetkeltä ikinä, rupesin itkee onnenitkuu ja ja taas herättii silmät kosteina, mutta tällä kertaa hyvällä mielellä :Heartred

Tänää miehen kans 2 vuotta naimisissa :Heartred

Mullekki tosiaan sanottiin vuodeosastolla noista menkkakrampeista että ne jonkin sortin suppareita ja avaavia olisi. Mulla ollu niitä vähän ja sanottu että jos lisääntyy niin pitää olla yhteydessä.

Korkea leposyke voi johtua raudan puutteesta naiset! Mulla tuolla vuodeosastolla kun olin käyrässä, niin ihmettelivät tuota korkeaa sykettä ja kun ekg:ssäkään ei mitään ollu, niin kun rupesivat antaa lisärautaa, niin johan sykekkii tasottu. Toi ajoittainen hikikin voi johtua siitä. Mulla kun rauta-arvot oli päin prinkkalaa niin tuota yhtäkkistä hikoilua ilmaantu myös. Kokeilkaa siis vaan nostaa rautaa ja ottakaa vaikka kaks tabl päivään. :)

Täällä nukuttiin taas hämmentävän hyvin :o
Yleensä joka yö joutunu herään vessareissulle 1-3 kertaa, ja kaikkiin asennon vaihtoihinkin heränny jo jonkun aikaa. Viime yöstä nyt ei sitten ole mitään muistikuvia, joten nukuttu on läpi yön :)

Iltasella kannattaa ottaa se magnesium. Täällä unta 4 h takana. Siitäpä se lähtee käyntiin taas tämä päivä. Lepohetkistä voi vaan haaveilla, kun kolmestaan ollaan taaperoitten kans kotona.

Pauliina mulla ainakin synnytys alkanut joko vesien menolla tai supistelulla, tai vika synnytys alko supistelulla mutta päivällä oli jäätävä hiilari nälkä:)

Mukkis joo on noi paikat aika kypsät jo... Vika synnytys kesti alusta loppuun 6h ja mä luulen että tää tulee paljon nopeempaa, jos näihin kipuiluihin voi luottaa!

Saini voimia ja pikaista paranemista pikku tytölle! Älä hirveästi rehki sen muuton kanssa! Tsemppiä!

Lilith onnea sulle ja sun miehelle<3

Täälläkin yöllä herätty 4 kertaa vessaan... Kivaa! Nyt herätty siihen kun mahaa jomotaa kunnolla ja oksettaa, jospa tää pikkunen sit kohta puoliin viitsis tulla niin pääsis kivuistaan! Tosiaan kun nää meidän muksut on tullut aina vaan aikasemmin ja aikasemmin niin jos tää syntyy ennen 38 viikkoa:)
Tänään siivous päivä. Ja jos illalla sit seksiä;)

Te unettomat mammat, koettakaa saada päivällä levättyä, jos vaan mahdollista:)

Voimia päivään kaikille unettomille! Koettakaa levätä nyt päivällä mahd. paljon. Täällä oli vaihteeksi parempi yö ku ei supistellu.

Onnea Lilithille ja miehelle! :)

Viime yö nukuttu hyvin ilman heräämistä! :) pienempi lapsista on valvotellut useampana yönä, kun ollut nuhaa ja muuten vaan. Nyt kun lapset oli yön poissa niin ei tarvinnut itekään stressata heräämisestä :)

Syke nousee myös ihan normaalistikin raskaudessa. Ainakin minulle sanottiin verenpainetta mitatessa, kun mainitsi sykkeestä.

Takaisin