Huh heijaa... En vielä illalla niitä insuliineja aloittanut, miehellekin sanoin,että mä pohdin tätä nyt vielä, kun mun mielestä tää on jotenkin niin outoa. Yks ystävä sanoi mulle järkyttyneenä heti,että älä nyt ihmeessä suostu niitä insuliineja ottamaan,että niistä helpommin jää 2. tyypin diapetes, jos on ennestään painoakin niin pirusti...
Ja toinen ystävä,että vauvalla on sitten valmiiksi jo sokerit pielessä, kun insuliinia ottaa, eli voi joutua entistä varmemmin tippaan, ihan vaan siks kun mä otan insuliinia...
Tiedän,että noi on vaan spekulaatiota, ja ehkä pahimpia mahdollisia tilanteita mitä voi tapahtua, mut mua todellakin jäi hämäämään tää että kolme viikkoa laskettuun aikaan ja sit päätetään vielä insuliinia alottaa... nyt siis 36+5 ja vauvan viimemaanantainen painoarvio oli 3kg hiukan yli, enkä osaa ajatella,että olis liian pieni, mun kolme lasta on ton kokosena syntyny, vain yksi lapsi oli 4 kilonen... ja se oli mulle jo "iso". Ja mun viimeisin synnytys on ollu käynnistys ja koko synnytys sujui paljon paremmin ja nopeammin kuin muut... en siis näe tätä ideaa että pitkitetään...
Lisäksi mua ärsyttää kun lääkärit aina lupaa soittaa niistä mun arvoista (verikokeet) eikä kukaan soita eikä kerro mitä ne maksa-arvotkaan nyt sitten oli... Tuntuu että ihan pelkästä epätietoisuudesta saan kutina-oireita...
Anteeksi, mä taas omanapailin, nyt mä luen mitä teillä muilla on ollu syrämmellä...