Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä heräilin kanssa mittaamaan sokeria kortisoonipiikin vuoksi, se kun nostaa sokereita. Ei ollut kuin 8,0, joten saan mennä takaisin nukkumaan. Jos olis ollu yli kympin, niin ne olis laittanut muhun tippaa. Mut eipä nyt sit oikein nukuta enää... Pakko yrittää ottaa vielä tirsat.

Timbe ymmärrän tuskasi! Vielä kun saisi nukkua niin ei vaan pysty.. Täällä siis kans yksi valvoja :shifty: pari tuntia taasen oltu hereillä. Supistelut ja selkäsäryt pitänyt hereillä. Otin yhden panadolin, jos se vähän helpottaisi. Unirytmi tuntuu menevän, että muutama tunti unta, pari kolme tuntia hereillä ja, kun mies lähtee seiskaan töihin niin sit saan muutaman tunnin vielä nukuttua.

Kuinkas air on siellä pärjännyt? Joko supistelut helpottanut?

Täällä kans herätty 5:15 ja sen jälkeen pyöritty vajaa tunti sängyssä, minkä jälkeen päätin nousta ylös. Ehkä koitan nukkua sitte, ku mies lähtee töihin.

Mulla vauva punkaa jalkoja vähän väliä suoraksi, iltaisin ihan vatsalihakset kipeät, kun tätä tekee. Ottaisin ehkä mieluummin vaikka potkuja, mutta taitaa olla tila vähissä. Onko muilla vastaavaa?

Tsemppiä kaikille huonosti nukkuville. Mä nukun melkeen joka yö hyvin, joskus tarttee käydä kerran yöllä wc:ssä. Päivällä kyllä saa ravata tiuhaan.

Kohta saa alkaa kokoomaan pinnistä ja silittämään loput vauvan vaatteet.

Huomenta, täällä ja yksi yökukkuja. Hemmetti että tekee kiukkuiseksi kun ei saa nukuttua kunnolla. Kaikenlisäksi meidän vessanpönttö sanoi itsensä irti ja en saa sitä fiksattua vaikka kuinka yritän.
Jännittää miten Äitylillä menee? Entä Metsäläinen?

Ne tiukat supistukset loppuivat sen piikin ansiosta. Illalla kympin aikaan supisteli ihan kevyesti, en ollut edes ihan sata varma olivatko supistuksia. Eivät ottaneet käyrää tai mitään, varmaan kun olivat niin mietoja jos edes olivat suppareita. Nyt aamulla sainkin vielä nukuttua yhden pidemmän pätkän, mutta kyllä tänään varmaan saa nukkua päikkäritkin.

Pikku prinssi syntyi rv 37+1 mitoin 3440g ja 50cm. Pikkunen päätti tulla niin vauhdilla etten ehtinyt saada mitään puudutusta ollenkaan, ilokaasun voimalla mentiin ja se ei auttanut kyllä yhtään, mutta ei haittaa tää äiti on niin onnellinen!!!!! :Heartbigred:Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Onnea äityli!! Mä oon ruvennu hirveesti näkemään unia et synnytän. Viime yönäkin näin unta et synnytin vauhdilla suihkussa o.O tuli lapsivesi ja sit helkkaristi verta ja sit se pikkunen oli pihalla ja siis tää kaikki oli ohi alle minuutissa. Mut sit sieltä tuli toinen paljon paljon pienempi vauva joka ei selvinny :( nyt rv 34+2 ja herrajestas alkanu jännittää synnyttäminen :D

Air hyvä että supistelut on loppunut:)

Mitenkäs kyfi saitko supistelut loppumaan?

Kyllä täällä joka aamu jännätään kun puhelimeen katson että jokos täällä on pokse käynyt :)

Mikäs tässä muuten tonttu saldo, 1tyttö ja 2 poikaa? Hurjaa ajatella että mennään vasta marraskuun alkua ja 3 joulukuista jo syntynyt<3

Jos jollain on ei haluttuja supistuksia niin pistäkää tulemaan tänne vaan, ainakin harkkarit ja vihlonnat on lisinyt että jos mahastaan pääsisi parin viikon sisään;)

no me jouduttiin tossa viikko sitten suppareiden takia synnärille, kaks ja puoltuntii ja supisti ensin kymmenen min välein sit viiden min välein ja sit alle ja sattus joka kerta vaa enemmä ja enemmä, selvittiin kyl säikähdyksellä ku saatiin sit supistuksen estolääkettä ku kohdunsuu ei ollu kypsyny

Takaisin