Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin sain sit soviteltua sinne neuvolaan ja ei ollu vielä tullut... Sano vaan että jos niissä jotain ne soittelee mulle ja vaikka niissä jotain on niin sille mitään mahda... En nyt kyllä ymmärrä näitä kokeiden tarkoitusta! Mitä ihmettä me sieltä sit ehtii? Ärsyttää!!! Painotti vaan että ei tarvii olla huolissaan ja selvis sit sekin että O+ veristen äitien lapset kellastuu helpommin...

Kiva tietää äippä, koska itekkin oon O-ryhmää.. En oo tuollaistakaan ennen kuullu :o

Hyvä Wildside että saat hoitoa, tsemppiä!

Mulla viime yö meni huonosti, tajusin sitten jossain vaiheessa nousta ylös pariksi tunniksi ja neljän aikaan menin takas nukkumaan ja sain katkonaisesti pari tuntia nukuttua. Päänsärkykin alkoi jossain vaiheessa eikä vielä oo menny pois. Yöllä tuli varmaan 4 kertaa taas sellanen supistus jossa jalat meni ihan veteläks ja voimattomak ja alavatsassa oli vähän poltetta ja nyt vähän arveluttaa kun suoli on toiminu vuorokauden aikana ja vähän väliä saa ramppaa isolla, yölläkin 3krt. Ei koko raskauden aikana oo tullu käytyä ku kerran päivässä tai joka toinen päivä isolla hädällä. Toivottavasti ei nyt mitään vielä tapahdu. Saattaa olla pelkkää sattumaa kaikki. Sori taas valitus :D

Mäkin mietin tässä että mitäs tatalle kuuluu?

Tsemppiä Wildis sairaalaan! Hyvä että saat hoitoa! Voimia kans kaikille yönsä valvoneille! Nuo yökukkumiset ja kipuilut alkaa loppuvaiheessa olla harmittavan yleisiä :/

Täällä on aamu alotettu pissavahingolla, maitovahingolla, hirviällä huutamisella ja lelujen nakkelemisella ympäriinsä... Nyt täytyy myöntää, et oon kade tolle miehelle ku se saa lähtä töihin -.- Vaikka tuo vesirokko onki ipanalla suht iisi nii tuhannen syvältä se siltikin on >. < Sori tämä hirviä valitus! Ottaa vaan päähän ja takaraivossa edelleen jyskyttää pelko, että entä jos en ite olekaan tolle jostai huonotuurisesta syystä immuuni...

Poodle pikaista paranemista sinne! Toivottavasti olet itse immuuni niin et ole kohta itse kipeenä, voimia!

Kiitos äippä! Kyllä mun kaiken järjen mukaan pitäis olla ku oon ite ollu lapsena jopa kahdesti vesirokossa... luulis että siitä jälkimmäisestä on viimeistään jääny vasta-aineet.

Sain käynnistysajan reilun viikon päähän.

Jättäydyn nyt takavasemmalle tarkkailijaksi. On niin paljon kaikkea murehdittavaa, jännitettävää ja osittain pelättävääkin ettei tänne oikein osaa kirjoittaa mitään.

Tsemppiä Wildsidelle, jospa pääset pian takaisin kotio.

Ja iloista odottamista muillekin. Ei enää kauaa kellään siihen että saa vaavin syykkyyn.

Ja tietysti roppakaupalla onnea vauvansa jo saaneille =)

Tata voimahaleja ja kaikkea hyvää <3 haluan uskoa että kaikki menee hyvin ja onneksi sulla on jo hyvin viikkoja kasassa <3 voimia koko teiän perheelle <3

Tatalle täältäkin tsempit, kaikkea hyvää tulevaan! Suojelus enkeleitä sinulle ja pienelle! Täällä me ollaan tsemppaamassa ja tukemassa parhaamme mukaan jos tarvitset<3

Tsemppiä tatalle tulevaan!

Wildikselle myös tsemppejä sairaalassa makoiluun, toivottavasti pääset vielä kotilepoon! Vihdoin kuitenkin ottavat tosissaan ja selvittävät mikä sun on.

Täällä eilen kovat vihlonnat mahalla ja alakerrassa. Otin loppupäivän sitten ihan lepäillen, nyt ihan normi olo onneksi.

Takaisin