Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia Tatalle ja perheelle!! ❤️

Ja jaksamista päivään teille kaikille jotka ei oo saaneet hyvin nukuttua! :/

Täällä poksuu tänään rv 37+0!! :o Nyt oltaisiin täysaikaisia ja vauva tervetullut heti kun niin haluaa :D ❤️ Ihan hullua!! Mihin tää aika on mennyt!!

Matkalla Kättärin päivystykseen. Rr kohonnut 143/85, proteiini ++.,Päivystävän lääkärin sanoin "selkee tapaus". Voi kuulemma olla et en enää ilman vauvaa kotiin tuu. Vähän kyllä itkettää. :'( Nyt jo ikävä esikoista........

Voimia Tatalle, olette rukouksissa <3
Samoin myös Catherinelle ja Wildikselle!

Tsemppiä kaikille muillekin joilla kipuja, huonosti nukuttua yötä tms!

Tultiin eilen isänpäivän viettoon oman isin luokse, ihana kattoo kun noi pojat touhuu isovanhempien kanssa, nyt ne imuroi yhdessä :)

Catherine suuret tsempit!!! Onneksi ei ole enää montaa viikoa jäljellä<3

Pauliina täältä perästä tullaan;) onko sulla vielä mitään oloja että vois alkaa kuoriutumaan?

Jaksamisia naiset!

Miä kävin tänään tosiaan äitipolilla jälleen kontrollissa. Heti huomas,että jännitystä ilmassa,verenpaineet kotona 132/90 ja äitipolilla olikin 140/97..
Onneks ymmärsi, että jännitystä. Kotona eilen illalla kuitenkin hyvät :)
Kotiseurannalla jatketaan ilman lääkitystä :) jos paineet nousee,tulee pään särkyä tai protskut plussalla,niin heti soittoa.

Sintin painoarvio tällä hetkellä 1600g,meijän pieni <3 mutta se menee omilla käyrillä :)

Rv 32+3 <3

Paineet oli nyt laskenu kun tuossa makuulla mittailtiin. Mut lääkäriä odotan ja pissatestiä pukkaa ja verinäytteen annoin.. Katsotaan mitä sanovat.. Tietty haluisin vielä kotiin :| Kiitos tsempeistä! ❤

Voi ei catherine, voimia. Paljonkos sulla oli nyt viikkoja? Multa on saattanu mennä ohi.

Jooh no toi lääkäri oli nyt sitä mieltä et mulla on joku vitun flunssa. Yhtäkkiä ei missään arvoissa mitään vikaa. No parempi niin tietty. Lääkäri sanoi "haluatko että tutkin sinut, periaateessa mun kuuluisi mutta en koe sille tarvetta (sisätutkimus)".... ?!

En vaan tajua kun nyt monena päivänä ravannu neuvolassa ja arvot vaan huonontunu.. Sit kiireellisenä tänne ja yhtäkkii missään ei mitään vikaa. O_O

Muoks: Ja ku sanoin tolle lääkärille et mua on kehotettu herkästi ottaa yhteyttä näistä oireista ku viimeksi oli myrkytys ni se vastas vaa et "niinhän ne aina sanoo".... Sen mielestä mulla oli päässä vikaa :D

Takaisin