Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Terve vaan, tulin taas vierailemaan ja huutelemaan kesäkuisista..Saini senkun tietäis. Minäki oon ihmetelly ku moni teistä sanonu, että noiden paineiden nousulla teidän lääkärit olis jo jotain tehny.. Onko Catherine sulla tietoo tai jollakin muulla, et millasta se ylämahakipu tuossa raskausmyrkytyksessä on? Mulla nyt siis myös se kipeytyny. Onko se sellasta "vatsanpuruja"?
Terve vaan, tulin taas vierailemaan ja huutelemaan kesäkuisista..
Myrkytyksessä se ylävatsakipu tuntuu kuin ois kiristävä vanne rinnan alapuolella.
Mä kun kävin epäilyjen takia aina polilla tarkastuksessa, niin oireet joilla terkka laitto eteenpäin oli ihan uskomaton turvotus ja lievästi kohonneet paineet. Ekalla kerralla alapaine oli 85, mutta se riitti siihen että huoli heräsi. Alapaineet oli alkuraskaudessa 60-70. Kysillä ollessa ne paineet laski jo käyrillä maatessa normaaleiks ja labrat sun muut oli puhtaat niin siitä huolimatta jäin kerran osastolle. Sanoivat osastolla että YHTÄÄN jos tulee pääkipua/valopilkkuja silmiin, siis pientäkään, pitää sanoa! Ja mulla koski VÄHÄN päähän mikä saattoi johtua stressaavasta tilanteessa, meinasivat käynnistää synnytyksen rv35.
Siis tällä tokalla kierroksella ainoat oireet mistä huolestuivat oli se turvotus ja KOHONNEET paineet, ei korkeat. Prot ei ollut kuin kerran plussalla pissassa. Silloin kun olivat niin lensin siltä istumalta autoon ja kohti Kysiä. Tsemppiä kovasti loppuraskauteen!