Mul on yleensä tukka lähteny, ku imetys loppuu. Ja raskausaikana vahvistunu.
Ite odotan, et tulee ulos vasta lasketun ajan jälkeen. Tulee vikoista viikoista piiiitkiä, jos asennoidun siihe, et 38 tienoilla vois /sais tulla. Onneks on vika tentti tuolla vko38, ni sitä ennen ei kyllä neiti ole tervetullut :D
Ite odotan, et tulee ulos vasta lasketun ajan jälkeen. Tulee vikoista viikoista piiiitkiä, jos asennoidun siihe, et 38 tienoilla vois /sais tulla. Onneks on vika tentti tuolla vko38, ni sitä ennen ei kyllä neiti ole tervetullut :D
Onneks ollaan miehen kanssa se sairastettu kumpiki lapsena... Soitin vielä varmuuden vuoksi terveyskeskukseenkin, että aiheuttaako tämä ny mun suhteen jotain toimenpiteitä. Ei kuulemma pitäis olla vaaraa, jos ite on sairastanu. Siltiki vähä hermostuttaa vauvan puolesta... On kyllä hemmetin herkästi tarttuva tauti, kun rupesin miettiin, että mistä tuo ipana ois sen saanu. Kaks viikkoa sitte jouduttiin käymään terveyskeskuksessa ja siellä meitä ennen lääkärillä käyneellä oli vissii vesirokko. Ei ees oltu sen lapsen kanssa missään henkilökohtasessa kontaktissa, mutta silti näköjään tuli
Onko sulla ollu paineet minkälaiset? Mulla ollu paineet vielä hyvät mutta noususuunnassa. Lääkäri viimeksi niistä huomautti. Mutta kotona en tosiaan oo mittaillu..
Onneks oon pärjännyt max. kerta viikkoon yksi lääke ja vasta tässä loppuvaiheessa, mutta en haluis sitäkään. Pelottaa mitenkä vaikuttaa vauvaan, vaikka ei kait ne lääkärit niitä määräisi, jos niistä olisi haittaa.
Pitäishän sun päästä johki seurantaan, vaikka ei suoraa diagnoosia saiskaan.