Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Metsäläinen paljon onnea pikkuisessa pojasta! Paljon voimia teille ja pikkuiselle kasvu voimaa<3

Tatalle tsemppiä kanssa jospa pieni vielä tovin jaksaisi masutella:)

Mukkis kyllä se vaan on niin vaikeaa ottaa rennosti, mutta koita! Itselläkin syyllisyys painaa kun ei pysty menemään samallalailla kuin ennen mutta kyllä tämä korvataan kunhan saan kroppani itselleni:)

Tytsy kyllä mä luulen että unettomuus ja väsymys johtuu ihan vaan hormooneista, kun olen aina väsyneempi raskaana olessa kuin vauvan synnyttyä!

Madonna niin se teidän karvavauva kasvaa jo isoksi, kohta ei tarvii enää teidänkin pelätä aamulla mihin astuu :D
Verosta että tosiaan kannattaa joko soitella tai netissä tehdä muutos verokortti sosiaali etuuksia varten silleen saa tiputettua sitä vero% :)

Täällä on kanssa pientä hajamielisyttää havaittavissa, lieneekö väsymys+masukki syy pää, kun huomaa välillä että on ihan omissa maailmoissaan...
Olipahan tuskaa viedä tyttö kerhoon, olisko hätäiseen 0,5 km kävelyä suuntaansa ja näemmä sekin taas liikaa, pakkohan se vaan on liikkua ihan sokerienkin takia.

Olikos vielä jotain mitä piti kommentoida... Äh en muista:D

Mulle tulee palkka helmikuun 19. saakka ja sen jälkeen sitten äippärahaa. Pitää muistaa tammikuussa hoitaa tuo verokortti asia kuntoon. Saan samojen tulojen mukaan kuin esikoisesta, kun la ennen hänen 3 v synttäriä niin ei armottomasti tipu tulot. Tein välillä 60% työaikaa niin ei ois paljoa ollu kehumista tuissa jos ois vuoden 2014 mukaan laskettu.

Onnea Metsäläiselle! Toivottavasti kaikki menee hyvin tästä eteenpäinkin.

Onnea Metsäläinen ihanasta pienestä! Onneksi vauva sai kuitenkin hyvän aikaa masussa kasvaa ja nyt sitten hyvässä hoidossa masun ulkopuolellakin!

Onnea metsäläisen perheelle! <3 onneks ootte siellä hyvässä hoidossa ja tarkkailussa ollu koko aika, ni saitte heti apua :) saakos udella minkä kokoinen pieni sankari sieltä syntyi? Ja mitenkä itte voit?

Onnea metsäläiselle pikku pojasta <3

Täällä päänsärky loppunu, mut pääkoppa vielä hellänä..
Illalla perhevalmennuksen toiseen osaan. :)

Wild hyvä että sulla olo helpottunut, en kyllä ymmärrä sitten yhtään saamaasi kohtelu! Itse käskisin näytille, kun eihän sitä koskaan tiedä jos esim myrkytystä pukkaa... Jaksamista!!!

Joo kirosinki eilen koko sairaalan alimpaan helvettiin ja sanoin miehelle, et kyssillä olisin jo hoitoo saanu. Olisivat siellä edes tutkineet.
Olisin enemmän ku mielelläni lähteny sinne "turhaan" ajelee vaikka matkaa onki.
Taidan seuraavan lapseni synnyttää kyssillä. Jotenki pelottaa, et tuolla joensuussa tulee synnytyksestäki yhtä kauhee kokemus ja kohtelu tulee olee törkeetä...

Metsäläiselle onnea ja pikkumiehelle ruokahaluja ;)

Hyville viikoille pääsitte, ihanaa että vain syömistä täytyy treenailla. Se on paljon helpompaa, kun hengitys toimii ilman tukea. Varmasti jo parin -kolmen viikon päästä pääsette siitäkin letkusta eroon. Nyt vaan lepäät, minkä pystyt, että on voimia hoitaa pientä.

Myös muille muistutukseksi, että helpompi se on nyt levätä, ku rampata keskosta sairaalassa katsomassa, varsinkin jos kotona muita lapsia!

Metsäläinen onnea ja Taivaan Isän siunausta teidän eloon ja oloon. Toivotaan että poika kasvaa hyvin!

Wildis koita olla positiivisena kuiteskin synnytyksen suhteen, siellä voi olla ihan ihana kätilö juuri sua varten sit kun sen aika koittaa! Joka paikassa on kyllä niitä mulkvisteja on, mut onneks on ihaniakin kätilöitä, niin on tuolla LKS:ssäkin... Silti on ihana synnytyspaikka.

Ja hyvä Rahi kun muistutit tosta tosiasiasta!! Nyt seuraava kuukausi lepoa ja sen jälkeen voi sit touhuta vapaasti kun turvallisilla viikoilla on!

Metsäläiselle onnea! Muakin kiinnostaisi minkä kokonen vauveli sieltä putkahti? :happy:

Mä soitin joo ensin kelaan ja pyysin kertoon ne tiedot, laitoin ylös ja sit soitin sinne veromestaan, ja laskivat mun veroprosentin niillä tiedoilla 0%.

Sit ku miäs herää päikkäreiltä, nii pääsee kauppaan ja ärrälle hakeen mun aventin pumpun :Heartred

Omanapailua hiukan. Meinaa vähän stressata, tästä kuusta tuli taloudelliseti todella tiukka, uus perhesänky, uus ajokortti miehelle, lääkärintodistus siitä ajokortista, mikä muuten makso ihan törkeesti! jnejne. Oon tässä nyt laskeskellu paljon saapi mennä rahaa viikossa ruokaan että riittää tuonne 24. päivään asti, ja todella tiukkaa tekee. Piti laatia niin tarkat ruokalistatki viikoille o_O Mutta sitten taas tätä tehdessä, sitä huomaa, kuinka vähällä sitä oikeestaan pärjäis, että mihin ihmeen heräteostoksiin sitä saakaan menemään rahaa tuolla kaupoissa sellasia summia!

Takaisin