Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi miten ihana pieni jalka <3 Onnea Ninnu!

Saa juoda vihreää teetä kohtuudella, siinä on vähemmän kofeiinia kuin mustassa, joten ei tarvi rajoittaa senkään puolesta yhtä paljon kuin mustaa teetä ja kahvia.

Saini ja mindis pikaista paranemista molemmille! Ja tosiaan vihreää teetä sa juoda:)

Meille annettu tyttö lupaus ja nimeksi tulee Emma Aurora ja pojasta olis tullut Veeti Simeon :)

Kiitos äippä ja kirppuliina! Nyt siis lipittämään teetä niin saan huomenna palata koulunpenkille :D

Ihania nimiä äippä :)

Itsekin rupesin aamu teetä keittelemään niin tulipa teestä mieleen että valkoisessa teessä ei ole juurikaan kofeiinia :)

Valkoinen tee? Hmmmmm, enpä oo ennen sitä maistanukkaan! :O täytynee varmaan ens kauppareissulla kokeilla sitäkin :)

Hmm.. pitääkin käydä hakemassa teetä lisää kaupasta tänään :)
voihan lyhyt uninen yö :( muuten ois ehkä saanu nukuttua mutta likan yskä herätti ja sit yritin että ois lämmin maito rauhoittanu kurkkua ja hetkeksi auttoi mutta yskä palasi kovana ja sit oksensi. Sit meni pari tuntia että sain nukutettua. No eiköhän tää tästä...
Pojan nimi meillä aina on ollut Mikael vauhtoehtona mutta ei oo poikaa vielä luvattuna. Mutta meinattiin tulokkaasta tehdä Elisa Gabriella :)

Mun täytyy myöntää että teen suhteen suht nirso... Tai siis melkeinpä erittäin nirso :D Tavallinen musta tee kelpaa ja ainoa maku on Earl Grey, jos se mauksi lasketaan :D Vihreästä teestä menee myös tuo Earl Grey mausteinen :)

En tiedä, ittellä ei maistu nuo makuteet oikein, voi ehkä toi vaikuttaa että tykkään teestäni maidon kanssa. Ilman maitoa en edes ala juomaan teetä vaan otan mieluummin mehua tai ihan vettä :D Mutta Twiningsin teet on kyll omat ehdottomat suosikit :)

Ny o lekurille aika varattuna. Kyll se ajanvaraajahoitaja kuulosti hiukan häkeltyneeltä eka, että mistä hän aloittaa ku heti alkuun ilmoitan että pitäis saada tyttärelle ja ittelleni lääkärille aika :)

Ohhoh yhden päivän poissa foorumilta ja täällähän jo syntyilee pieniä kullannuppuja! Paljon onnea prinsessasta Ninnu ja ihanaa että kaikki nyt hyvin mennyt, ilmoittelethan lisää kuulumisistasi ehtimisen ja jaksamisen mukaan :)

Twinings teet on myös mun lemppareita :) Ihan normi earl grey maistuu jo aika hyvältä! Vois toki ostaa jotain valkoista teetä jos siinä kerta kofeiinia vähemmän :)

Oonkohan mä joku outolintu ku en missään nimessä halua tietää vauvan sukupuolta etukäteen ja vaikka nimet on tytölle ja pojalle mietittynä niin en halua paljastaa kellekkään niitä ennen ristiäisiä :D

Tuuliina et sä outolintu ole, mä kyllä tiedän vauvan sukupuolen, mutta en mä osaa nimiä keksiä ennen kun nään prinsessan. Sitten se nimi vaan tulee muutaman viikon sisällä, kun on seuraillut vauvaa.
Tänään rv 25+0

Oijoi! <3 Oikein paljon onnea Ninnulle pienoisen tytön johdosta. Nyt vaan toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee hyvin. Taistelijaluonteelta äkkiseltään pienokainen kuulostaa! :)

Mie en oo oikein oppinu juomaan teetä :D kipeenä kyllä tullu juotua rooibosteetä mutta nythän sitä ei saa juua

Mistäköhän johtuu kun noinkolme senttiä navasta vasenpaan on vihlonu kolme päivää.. Siis ihan tuommoselle pikkualueelle... Ihan kun joku kaivais kuoppaa siihe...ja alamahaankin koskee oikeastaan koko ajan,luulis että ne kasvukivut ees välillä helpottas...

Täällä ollu vilkas aamu tänää. Vauva potkinu monta tuntia putkeen,mut sit ku pyysin miehen kokeilemaan..lopetti saman tien! Joka kerta sama juttu! Vain kerran mies on tuntenu potkut...

Takaisin