Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oiii, nyt aloin kauhulla minäkin odottamaan tuota maidonnousua rintoihin :woot: Itselläkin on jonkin verran kasvaneet nyt mutta oon kyllä mennyt näillä vanhoilla D-F kupin rintsikoilla, oon vaan joutunut mun 65 ympärysmittaa kasvattamaan ja pistämään sinne ihan ensimmäiseen hakaseen tai laittaa 70 ympäryksellä. Olen katellut myös noita urheilurintsikoita, voisi olla mukavat ja suht edulliset hankkia.

Mie oon avoliitossa ja haluisin kyllä naimisiin ennen lapsen tuloa mutta ei taida kukkaron nyörit venyä. Anopilta ja apeltakin kysyttiin raha-apua häihin mutta vastaus oli vaan "haluutteko työ muka semmoset häät,mitäpä jos vaan oottasitte kun on varaa".... Miulle ei ite juhlalla ole väliä, avioliitto ei vissiin perustu siihen juhlaan ja koreuksiin... Ja anoppi oli ite 16 kun naimisiin menivät kun ylläripylläri raskaaks tuli...pressan luvalla tietty vihittiin, niin tuskin on sekään kummonen juhla ollu kun lapsi kyseessä ja viimesillään raskaana...? Argh kiukku :D

Täällä ollaan naimisissa. Ja me ollaan ymmärretty, ettei tarvi erikseen tunnustaa isyyttänsä. Jos lapsi on avioliitossa syntynyt, on ensiolettamus se että aviomies on vauvan isä :)

Nonnii meikän vuoro. Tääällä ollaa yö osastolla phks... kaameet alavatsa kivut vasemmal puolella... :( vauvalla kaikki hyvin! Epäillään umpparia. Vittu jes! Huomenna lisää kokeita...

No en tiiä mitä tässä tapahtuu ku kukaa mittää taas tiiä... kaipa se on pakko mut toivotaan että ois vaan jotai ohi menevää.. pääasia että vauvalla kaikki kunnossa!

Hirni: maistraatti on ilmanen virka-aikaa. Me juhlitaan ekana vuosipäivänä ja säästetään vuosi :) omassa kirkossa naimisiin meno kans vissiin ilmasta

On kyl uskomatonta kun vuoronperään kaikilla on jotn! Onks tää vaan joulukuisten juttu vai muittenkin odottavien?!?

Avoliitossa oleville tulee muistaakseni kirje kotiin. En muista tuliko sossuun valmiiksi aika vai pitikö siitä itse soittaa. Sitten mennään lastenvalvojan luokse ja siellä kysytään tunnustaako vai kiistääkö isä isyyden. Sovitaan myös huoltajuudesta. Yksinkertainen juttu oli ainakin meillä :)

Niin en tiiä! Miullakin äskö kipuili masu kun käveltiin vaan iha rauhakseen, aiemmin ei oo ollu mitään kipuja!!! :(

Hirni kyllä ne leikkaa. Mulla epäiltiin umpparia ihan alkuraskaudessa ja olisivat siinä vaiheessa jo leikanneet. Vauvalla on hyvät mahdollisuudet selviytyä kun eihän ne mene kohtuun koskemaan.

Täällä just tosiaan parisuhde status muuttu avoliitoks ja kihoihin mentiin ystävänpäivänä.

Voi että Wopwop, toivottavasti menee ohi ilman mitään isompia toimenpiteitä! :( Jaksamista!

Mullakin on rinnat ihan turvoksissa, mutta oon vaan tyytyväinen ku normaalisti A-kuppi :p Maidon noustessa se paisuminen on kyllä alkuun ihan jäätävää, mutta kyllähän se siitä laskee sitten ajan myötä. Muistan ku esikoinen oli jotai kuukauden tai pari vanha ja lähettiin miehen kanssa käymään pari tuntia kesäteatterissa. Takas ku päästiin niin vitsailin miehelle, että näytän ennemmin siltä ku olisin käyny jollain Tallinnan reissulla ku parin tunnin teatteritreffeillä, nii järkkyä se pingotus sillon oli :D

Mulla oli ennen C, sitten alotin karppaamisen ja pudotin painoa 6kg ja näytti vaan siltä että joka ikinen menetetty gramma meni tisseistä ja jäljelle jäi roikkuvat B kupin tissit.. Niitä häpeillyt vaikka kuinka niin nyt on ihan mukavaa että on kasvanut takasi C, tosin ei oo yhtä terhakat enää eikä tuu varmaan olemaankaan enään koskaan :D
Mulla masu kans aika paljon ns. Levinnyt sivuille.
Sain itkupotkuraivarin, kun mieheni vanha ystävä tuli käymään kylässä ( meillä ei hänen kanssaan muutenkaan synkkaa kovin hyvin ) ja puheeksi tuli juur raskaus yms. Niin hän tokaisee että luuli mun raskautta vitsiksi koska näyttää vaan siltä että oisin lihonnut :o inhottava ihminen!

Esikoisen kaa se maidonnousu oli jotai kamalaa.. Muutaman päivän tissien kohalla oli tiiliskivet. Ilman kaalta ja tissipumppua ois menny ekat päivät vauvan kaa ihan pipariksi. En muista mitä liivejä sillon eka päivinä pidin mut kun se pahin pingotus hävis muutamassa päivässä nii meni samat mitä olin loppuraskaudessa käyttäny.
Eikö joltain leikattu umppari alkuraskaudessa vai muistanko väärin?
Ja avioliitossa ei tuu isyydentunnustusta vaan aviomies on automaattisesti isä.

Josa, kamalan törkeetä tollanen!!! :O Täälki kokemusta yhdestä miehen kaverista, joka tuli päteen mun raskaudestani, argh, uskomatonta o.O

No on kyllä! Asian ois voinu vähä kauniimmin esittää. Muutenkin inhottavaa jos ihmiset jokka eivät ole/ ole olleet raskaana alkavat päteä kaikkea. Mullakin yksi kaveri joka valmistui juuri ja juuri lähihoitajaks ja pätee IHAN kaikesta vaan sen takia koska on lähihoitaja ja mukamas tietää nämä jutut. Arght

Takaisin