T_87 magnesiumia ja kalkkia, kaupasta saa ostettua, tuollanen sähkönsininen purkki. Ja sillä hetkellä kun suonenveto iskee, tässä tapauksessa pohkeeseen, niin kandee niin nopee ku pystyy nousta pysty asentoon ja laskea koko paino pelkästään sen jalan varaan, missä suonenveto on (yhdellä jalalla seisomista mm.) Kipu lakkaa sekunnueissa, eikä pohje jää krampin jälkeen jumiin ja kipeeksi. Jos et heti pääse pystyyn esim sängyssä, niin voit painaa sitä jalkaa seinää tai sängynlaitaa vasten. Mä tein sen virheen ekalla kerralla ku teininä sain suonenvedon pohkeeseen, että pidin koko jalkaa ilmassa, enkä laittanu sille painoa. Kipu oli niin kamala että olin varma epätietoisuudessani, että pohjelihakseni oli itsekseen revähtänyt, ja 2 viikkoa oli pohje krampissa.
Täällä tissit kasvanu A-B kupista johkii D kuppii vissiin? En tiedä, ku en oo tissiliivi liikkeessä käyny, oon vaa hakenu suosiolla urheilurintsikoita kaupasta, niillä pärjänny hyvin, ja kun nää tissit tuntuu kasvavan koko ajan vaan, niin tulis kalliiks ostella kunnon rintsikoita kuukaden välein.
Täällä ollut eilen tosi ahdistuksen katkuinen yö. Ja vauva todellakin huomas, että mymmeliä ahdisti. Sellanen pyöriminen ja potkiminen 3 tuntia putkeen. Nukuin niin huonosti viimeyön että nyt mennyt koko päivä oikeestaan sängyssä torkkuen ja maaten, ja nyt ihmisten aikaa, ku pitäs alkaa väsyttää, nii mä heräsin :/