Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä jouduttiin eilen illalla lähtee sairaalaan ambulanssilla, kun kaaduin terävän esineen päälle ja tietenkin massuun jäi törröttää pystyyn.. :,( Verta tuli ihan pirusti, mut esinettä ei saanu ite ottaa pois kun sen verran syvälle oli menny, et olisin vuotanu kuiviin muuten jos ois pois ottanu. Mies piti mua paikallaan ja paino pyyhkeellä kunnes ambulanssi saapu. Nyt makaan osastolla tehoseurannassa, koska eivät vielä tiedä vauvan kuntoa. Jos on enää edes hengissä, koska en oo potkuja tuntenu. Esine tietenkin on poistettu ja massussa tikkejä...
Että tämmöstä tänne!

Ihan kamalaa, Wildis! Toivottavasti pienellä kuitenkin kaikki hyvin! Onneksi miehesi oli paikalla auttamassa ja olet päässyt sairaalaan. Tsemppiä!

Hirveää, Wildis!! Pikaista toipumista, kaikki sormet ja varpaat ristissä että vauvalla olisi kaikki hyvin. Onneksi oli mies auttamassa ja olet nyt hyvässä hoidossa.

Voi ei miten kauheaa. Toivotaan tosiaan että vauvalla kaikki kunnossa ja selviäisitte säikähdyksellä.

Itku on todella herkässä tällä hetkellä. Kohta tuleevat tutkimaan vauvan.
Mies toimi todella hienosti tilanteessa, jossa itse olisin ollut täysin paniikissa ja olinkin.
Kerron tilanteesta lisää kunhan tiedän.

Paljon voimia wildis, toivottavasti kaikki kunnossa pikkuisella! olen kuullut että masupeitteet suojaa pienokaista loppupeleissä tosi hyvin isommaltakin iskulta niin toivotaan ettei terävä esine liian syvälle iskenyt, esikoista odottaessa sain kanssa tikkejä raskauden puolivälissä vatsaan mutta silloin ei yhtä vakavankuuloisesta tilanteesta ollut kyse, paranemisia <3

Lääkärin "ensiteksti": potkuja ei tunne eikä saatu sydänääniä kuuluviin..

Pelottaa, että nytkö tää pikkunen viedään meiltä pois kun sitä ollaan monta vuotta jo yritetty. Sitä syyttää itseään kun ei voi olla varovaisempi tavaroiden keskellä... Haluan vajota maankoloon ja olla ikuisuuden siellä.
Jospa lääkärit kohta ultrais, niin loppuis tää arvailu..

Aivan kamalaa Wildis,peukut pystyssä että pikkuinen kuitenkin kunnossa! Ja älä suotta soimaa itseäsi kaatumisesta kun sama olisi voinut käydä kenelle tahansa huonolla tuurilla, tullut kanssa raskaana kaaduttua kävelykärryn päälle niin että koko vempele hajosi painostani, paljon jaksamista sinne ja toivottavasti pääset pikapuolin ultrattavaksi ettei tarvitse olla riistävässä epätietoisuudessa <3

Kauheaa Wildis, toivottavasti teidän pienellä on kaikki hyvin! Pikaista paranemista <3

Wildikselle voimia ja loppuun asti toivotaan parasta. Johan meidän porukkaa nyt koetellaan :'( Rakenneultrakierros kun tuntui menevän niin nappiin.

Hilla, mulla ei kokemusta babynestistä, mutta aion tämän kanssa kyllä testata :)

Ja ketä kiinnostaa pyörälliset sängyt, ni käykää kattoo vuokrattavia vaavi-sänkyjä. Meillä oli esikoiselle -superkäteviä, jos tilaa on niukasti. Tarttee vasta n 4kk:n iässä änkee pinnasänky kämppään, ku vauva ei tohon enää mahu.

Kovasti voimia Wildside, toivotaan että siellä on vauvalla kuitenkin kaikki kunnossa! Kenelle tahansa voi sattua onnettomuuksia, vaikka olisi kuinka varovainen, ei varmasti tuo haveri ollut sun vika :Heartred

Voimia wildside! Pidetään peukut pystyssä, että kaikki hyvin.

Minä meinasin tällä viikolla pyörähtää KYS:in portaissa alas, kun nauha oli auennut kengästä ja astuin sen päälle. Onneksi pidin kaiteesta kiinni ja säikähdin vaan.

Takaisin