Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä makoillaan sairaalassa vielä. Ultrasivat ja vauvalla onneks kaikki kunnossa, vielä kuitenkin tarkkaileevat tilannetta yhden yön. Esine pukkas reijän sen verran syvälle, että ilmeisesti sikiökalvossa pieni reikä. Mutta vettä ei onneksi tihku. Vauvalla sydän löi normaalisti ja rakenteet onneks kunnossa... Huhuh sentään!!

Huippu juttu! Nyt yrität ottaa rennosti ja saada vähän nukuttua. Onneksi kaikki hyvin. Paranemisia!

Neppsu, VAADI se kortisoni! Kehittää keuhkoja. Pitäis antaa automaattisesti aina, jos vaarana syntyä ennen vko 36 tj. Mä sain kakkosesta viikolla 28.

Ihania uutisia wildis :) Pieni selvästikin hokas, et nyt levätään, mutsin täytyy saada rauhassa toipua ;) Toivottavasti reikä menee vielä umpeen. Paljon lepoa sinne teholle nyt!

Huh, huh Wildis että on ollu täpärällä. Onneksi kaikki vaikuttaisi olevan hyvin. Pikaista toipumista!

Ihana kuulla että kaikki on siellä kunnossa!

Kysymystä vielä teille. Onko teillä ollut matalia verenpaineita? Mulla aina neuvolassa ja muutenkin ollut hyvät paineet mutta tänään töissä satuin mittaamaan verenpainetta ja oli 101/64, pulssi 67. Tänään kyllä ollut koko päivän päänsärkyä. Ei tietenkään vielä vaarallisen matalat mutta mietityttää silti.

Rahi, joo mö vaadin sitä maanantaina jos siitä ei mitään mulle sano! :) kiitos vinkistä :) wildikselle, tsemppiä sinne ja onneksi pienellä kaikki hyvin

Helpotuksen huokaus pääsi tääläki Wildis teidän puolesta❤ Mitkäs viikot sulla onkaan nyt? Voikohan toi kalvojen reikä umpeutua? Tulehdusriskihän siinä on. Kyllä teitä koetellaan❤ Hullun kauan kyl joutuitte oottaan ultraa..

Oi mikä helpotus!!! ❤ onneks on kunnossa ja siekin varmasti toivut! ❤ luoja kun on ne päivät ennalta määrännyt niin ei ne noin vain pääty !

Ihana kuulla että kaikki on siellä kunnossa!

Kysymystä vielä teille. Onko teillä ollut matalia verenpaineita? Mulla aina neuvolassa ja muutenkin ollut hyvät paineet mutta tänään töissä satuin mittaamaan verenpainetta ja oli 101/64, pulssi 67. Tänään kyllä ollut koko päivän päänsärkyä. Ei tietenkään vielä vaarallisen matalat mutta mietityttää silti.
Ihanaa Wildside että kaikki kunnossa, nyt pikaista toipumista! :)
Täällä kanssa matalat verenpaineet ollut molemmissa raskauksissa, esikoisen kohdalla oli jossain vaiheessa 94/72 ja nyt kuopusta odottaessa alkuraskaudessa pahimmillaan 90/37 jolloin taju meinasi lähteä ja ambulanssilla sairaalaan

Hui, kyllä piti täällä kans syvään huokaista helpotuksesta, jännitti niin Wildiksen puolesta! Onneksi pikkuisella kaikki hyvin <3 Tsemppiä jatkoon!

Mulla myös matalat verenpaineet jatkuvasti. Noin 95/55 välillä käy niinkin korkeella ku 104/65 mut melko harvoin, pulssi 60 tai alle. Koko ajan huimaa, mut oonki tällänen n.150cm tappi :grin

Ihanaa wildis, että pienellä kaikki hyvin <3 Paranemisia sinulle!

Wildis onneks siellä pienellä ja sulla kaikki hyvin! Haleja ja tsemppiä! Muista nyt levätä <3

Täällähän ei siis oo tehty vielä mitään muita hankintoja ku vaan sitteri (ostettiin kirpparilta käytettynä) ja parit potkuhousut myös kirppikseltä. Jossain vaiheessa kuha kämpän rempat on ohi ni vois alkaa tapella vaunuista jne miehen kans :'D
Nimi keskustelu on unohettu ihan kokonaan kun aina menee tappeluksi :/ meiä muksu varmaan jää nimettömäksi :'D

Darkminttu viikkoja mulla tänään 23+0 <3 Kyllä lääkäri sano, että se reikä voi umpeutua. :) Ei meijän tarvinnu ultraa odotella kauaa, en vaan päässy ilmottelee teille aiemmin. Melkein heti ultrattiin kun ei saatu sydänääniä kuuluviin. Tosiaan pienen hengähdys hetken tarvitsin siinä.

Mut valtakunnassa kaikki hyvin ja prinssi saa pitää vielä yksiönsä <3 Kohta kotiin, pitää lähteä siivoamaan verilammikko joka jäi lattialle siinä hötäkässä. Tai mies varmaankin siivoaa, tuskin antaa mun koskeekkaan siivousvälineisiin. Istuttaa mut varmasti sohvalle ja hemmottelee pilalle <3

Takaisin