Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa Tylli! :)

Oon ajatellut että mies vois jossain kohtaa vahata mun jalat, helpottais sitten kun alkaa tää maha olemaan edessä. :D Mulla ei ole kyllä toi karvankasvu ollut mitenkään kovin kummoista, tavallisesi paikat rehottaa mu ei näin raskaana. :)

Täällä on laitettu nyt äippäraha- ja äitiysavustushakemukset sisään. :happy: Nyt sitten varaamaan aikaa sokerirasitukseen, jouduin (pääsin) sinne sittenkin.. :rolleyes:

Mäkin juuri sain laitettua kela hakemukset meneen netissä ^^ siinä pyydettiin sitä raskaustodistusta liitteenä, niin otin siitä kuvan ja laitoin sen liitteenä menemään, meneeköhän läpi, vai pitäskö viedä huomenna itte kelaa toi todistus viä varmuuden vuoks..?

Mäkin laitoin vain kuvan, tosi kätevää kun ei tarvi enää mennä sinne jonottamaan!

Täällä siivotaan silloin kun siltä näyttää. Ja välillä tuntuu, että tää talo saa näyttää aika kauheelta, ennen kun näyttää siltä, että mun mielestä pitäs siivota. Possu kun olen. :D

Sheivauksesta.. Saa nähdä miten täällä käy jatkossa tuon sheivauksen kanssa. Vielä pystyn ite,mutta en varmasti kauan. Ja mies ei mielellään rupee tekemään, pelkää että viiltää mua. :D Pitää sitten varmaan antaa rehottaa. Yöks..

Ai nii sitä mun piti kommentoida kun joku sanoi, että imuroi monta kertaa viikossa! Et haluis tännekin tulla välillä siivoon, mä en kyl imuroi ku viikon-parin välein enintään... Ja aina jos tulee vieraita ;) koiran tulo perheeseen on vähän kyllä nyt aiheuttanu paineita tihentää tahtia... Vauvan tullessa sit viimeistään...

Mäkin pääsin tänään käymään salilla parin viikon tauon jälkeen.. ihanaa :) Työpäivien lisäksi päätteeksi ei oo kyl jaksanut mennä ku seisoo jo koko päivän ja muutenkin ollut tosi väsynyt viime viikot työkiireiden takia. Suoria vatsalihaksia ei sais tehdä ekan kolmanneksen jälkeen ja oiskohan ollut puolen välim jälkeen ei oikein syviäkään. Toi äitiysjooga kiinnostaisi itseäkin. Onko kukaan käynyt Tampereella missään joogaamassa?

Te ootte ollut ahkeria kelahakemusten kanssa. Mä en oo saanut vielä mitään aikaseksi o_O

Täälä kans sheivauksen on pari kertaa hoitanut mies, mutta mua vähän pelottaa että se pilkkoo mun paikat sillä sheiverillä :D

Mä imuroin kerran viikossa, tiskit hoidetaan päivittäin, ja pyykinpesukone pyörii melko tiuhaan.
Sheivauksen saan vielä itse hoidettua.

Mä imuroin vähintään joka toinen päivä ja silti on aina jotain hiekkaa tai möhnää lattiat täynnä.. En tajua :D Kai noi kissat sit laahaa kaikkien sohvien ym alta ryönää ku en niiden ja sängyn ym alta imuroi ku kerta viikkoon...

Meillä imuroidaan joka perjantai :) ei oikein ole mitään mikä pölyttäis tai sotkis paikkoja

Meillä päin ei mammajoogaa oo niin ajattelin ilmoittautua normijoogaan, mitä arvelette pystyyköhän siel kuinka hyvin vielä tekemään?

onko muut käyny vielä tässä ilmasessa hammastarkastuksessa? Ja onko tietoa että jos paljon reikiä, niin paikataanko ne samalla kertaa kaikki vai kuinka? Hirvittää, ku tiedän että hampaani ei oo parhaassa mahollisessa kunnossa o.O

Jaa niin mikä sheivaus? ;) Mä oon noiden kanssa niiiiiin laiska, ettei mitään rajaa... Sääret sheivaan sitten, kun en enää kehtaa hametta tai shortseja pistää ja oon jo kyllästymiseen asti peittäny koivet legginsseillä. Bikinirajan muistan hoitaa silloin tällöin, liian harvoin. Se vaan tulehtuu joka kerta sheivaamisesta enkä raaski&halua sitä vahailla... Kainalokarvatkin annan aina kasvaa kunnon mittaan, jos ei pakottavaa tarvetta niiden sheivaamiseen oo. Niin kauheat ihottumat kainaloissa :( Tunnen itseni kyllä ihan kamalaksi naiseksi, kun en jaksa noista niin välittää, mies parka :eek:

Lilith_mist, mä oon käsittäny (tai ainakin itse sain varattua ajan vain sellaiselle netin kautta), että se hammashoitolan käynti on suuhygienistille. Ne ei käsittääkseni paikkaa reikiä ollenkaan? Vaan on just esim. hammaskiven poistoa, suun terveyden opastusta (syyllistäviä kysymyksiä hampaiden pesusta ja hammaslangan käytöstä... :sorry:), jne. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsitin, että tommonen joku perustsekkaus vaan. Ehkä sieltä saa sitten ohjauksen eteenpäin jos on reikiä tms. korjattavana. Itsellä tuo aika 1. syyskuuta.

Mulla on ny aika maanantaina, ja sain ajan siis terveyskeskuksen hammaslääkärille, niin luulisi siinä samalla korjaavan reijät jos sellaisia on :O

Mä en käy ollenkaan hammaslääkärillä/hygienistillä, kun YTHS:n mielestä ei ole tarvetta. Neuvolasta kyllä ohjeistivat käymään, mutta eivät toisaalta nää tuon YTHS:n tietoja mun hammashoidosta. Ja mä sain sen käsityksen, että olisin joutunut hygienistinkin maksamaan itse, koska seuraava "ajoitettu" käynti olisi vasta vuoden päästä.

Hitsi mä ihan unohdin ton hammaslääkäri jutun! Hyvä ku muistutit, voisin varata siihen aikaa. Varsinkin nyt ku yks viisuri on siit ympäriltä tulehtunut, toinen puskee ulos ja on siksi kipeä :D:D

Meil oli taas parisuhdeterapia tänään aamulla ja tajusin, että mies muuttuu siellä ihan täysin. Johtuu varmaan siitä, koska ei ole tottunut käydä ulkopuolisille juttelemassa toisinku mä taas pienestä saakka käynyt Psyk polilla ja muualla niin se on jo luotettavan työntekijän kanssa luontevaa. :D

Takaisin