Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on kanssa jo nimi tiedossa tietysti sitä voi vielä muuttaa, katsotaan sitten kun syntyy että näyttääkö sen nimiseltä ;)

Meillä ei tietoa pienen sukupuolesta, silti muutamia nimivaihtoehtoja löytyy:)

Joko olette ostaneet äitiysvaatteita? Osaatteko suositella jotain liikettä/merkkiä/nettisivua?

meillä on kasa post it lappuja missä eri nimiä mutta mikään ei tunnu omalta! olin tosiaan varautunut 5kk poikaan ja miettinyt pelkästää pojan nimiä ja nyt kun ultrassa selvisikin että prinsessa tulee niin käääk :D

Meillä ei oo poitsulle vielä nimeä..aina menee vitsin heittämiseks kun otetaan vauvan nimi puheeks että tottakai siitä tulee Keijo tai Jorma tms :D miehellä aika erikoinen, mutta tosin ihan suomalainen sukunimi ni pitäis saada pojan nimi siihen sitten jotenki natsaamaan :) mistähän lie sivulta katoin netistä niin ton sukunimisiä on suomessa vaan vähän reilu 30 ( eli varmaan siis miehen suku)

Meillä on toinen ja kolmas nimi päätetty, mutta etunimi puuttuu. Tyttöä oltiin henkisesti odotettu ja tytön etunimiä olis ollu kakskin :) Toivotaan, että saadaan toinen ja se olis tyttö, niin sais jommankumman ihanan tytön nimen käyttää :)

Mä oon ostanu Mamalicious-vaatteita, kolmet farkut ja useamman paidan/tunikan. Oon tosi tyytyväinen ollut. Yks paita on H&M:ltä, mutta on jo nyt mennyt pesussa aika nukkaiseksi. Kaks paitaa oon tehny itte ja yks on tuolla vielä leikattuna, mutta ompelematta. Sain vaatteita myös siskolta, mutta ne on aika naftin kokoisia, voi olla että jää pitämättä.

Minä olen ostanut h&m:ltä vaatteita ja ihan hyvin ovat vielä kestäneet, mutta ei niitä oo vielä ehtinyt kauaa käyttämään.

Täällä kun tyttöä odotellaan, niin Alicia Lilian, jos menevät molemmat läpi, toivottavasti ! Pojan nimi vielä hukassa, Rudia ehdotin, mutta mies ei oikein lämmennyt. No on tässä vielä aikaa.

Täällä ei tietoa sukupuolesta, eikä nimistäkään. Meillä on aina eka nimi tullut kuin tilauksesta, synnytyksen jälkeen Esim.kuopuksen nimen keksi hänen oma isoveli, kun vauva tuli kotiin tämä 4v. ilmoitti että masuvauvan nimi on sitten Sulo! Ja Sulohan hänestä tuli ja niin supersuloinen pakkaus onkin!

Lääkärissä käyty,kaikki hyvin hb vaan laskenut ja rautaa syömään. Sovittiin kans että tehdään sokerirasitus vaikka en ihan kriteerejä täytä, mutta kun tota ikää jo 37v.

Kauhea ikävä mun tyttöjä, kaukana sukulaisissa kun ovat ja miestä tietty myös. Se on Hesassa herkkujen Suomi tapahtumassa ruokahommissa. No esikoisen kanssa vietettiin laatuaikaa kaksistaan kun oli kunnan lastenhoitaja pienten kanssa.

Ninnulle jaksamista ❤

Mukkis rv 22+1

Nimeä mietitty,mutta ei vielä olla mtn lyöty lukkoon.
Isäntä lähti tänään sinne kalareissuun miesten kesken,niin sintti on sitten päättänyt kertoa oman mielipiteensä asiasta;kauhia mukse ollut melkein koko päivän <3
On kyllä ihana ollut,kun liikkeitä on ruvennut tuntumaan ja vielä ainakin toivoisin enemmän niitä tuntevan :)

Jos sitä taas kakkutehdasta laittais auki,kun huomiseks pitäisi tehdä kummitytölle frozen-kakku :)

Rv 21+3 <3

Heipparallaa pitkästä aikaa!
Mahtaakohan täällä olla ketään hämeenlinnalaista? Me ollaan muuttamassa sinne tammi-helmikuussa, eikä tunneta oikeen ketään. Nimim. leikkipuistokaveri hakusessa:anyone

Viikot vaan vierii kumman nopeasti, mut tulispa joulukuu jo! :)

Me asutaan pipar Hämeenlinnassa :) Ollaan itekin muutettu tänne vasta vuosi sitten, eikä vielä oikeen tunneta täältä muita lapsiperheitä.

Poikulin nimeä ei olla lyöty vielä lukkoon mutta onneksi vielä ei kova kiirus :) Viime päivät mennyt kuumeessa mutta parempaan päin, tuli justiinsa ilmoitus että lokakuun alussa edessä Naistenklinikalla jotain tutkimuksia tähän raskauteen liittyen mutta tarkempaa tietoa ei annettu, toivottavasti kaikki kunnossa

Loma lähenee loppuaan. Kotimatkalla.

Me keksittiin pojalle nimi heti loman aluks ru:n jlkn. Se on aivan perus vanhanaikanen suomalainen nimi.

Meillä oli jo nimet päätettynä kunnes mies muutti mieltään :D Nyt ollaan vihdoin keksitty yks uusi ehdokas johon koitan totutella. Tytön nimi olis ollut myös päätettynä.

Henkkamaukalta tuli just tänään äitiyshousut (verkkarit). Sieltä siksi kun usein niiden koot on aika pieniä ja mä oon sen verran sipponen että melkeinpä kaikki äitiysvaatteet on liian isoja muualta paitsi mahasta. Nää tuntuu hyviltä, tosin inasen isot on... Tarvinnee tsekata eBay, aasialaiset koot vois myös olla pienempiä.

Meillä on nimi valmiina ollu jo tovin :) Jos sieltä poika putkahtas ni sit joutus uusiks miettimään... Mulla harvinainen sukunimi, osittain siks naimisiin mentyä mies otti mun nimen ja nyt meitä on 9, luonnollisesti kaikki ollaan ihan lähisukua.

Kirppareilta oon kolunnu mammavaatteita, parit ihan oikeet mammahousut ja sit kokoa-kahta isompia toppeja/tunikoita. H&M:lta trikoomekkoja oon ostanu paidoiks, melko irvokkaita ois kyl mekkoina ku perse vaan vilkkus :D Jotkut vettäpitävät ulkoiluhousut pitäs katella syksyks/talveks, takkeja on jo valmiiks miesten mallia ni mahtuu mahakin hartioiden lisäks :hilarious:

Tänään 24 rv :)
Meillä tytön nimi ollu selvä esikoisesta asti vaan ei päästä vieläkään sitä käyttämään, onneks aika helposti löydettiin molempia miellyttävä pojan nimi, ei vaan olla varmoja kumpi nimistä on kutsumanimi.

Takaisin