Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli tänään sellanen "aloitan syömään terveellisesti" hetki, söin jogurttia ja mustikoita jne ja ostin kaupasta kiiviä, mandariinia jne, mutta nyt sitten ollaan lähdössä Rollsiin syömään ! :P En maha ittelleni mitään, rollsin ranskalaiset on vaa nii parhautta <3

Seksiasennoista meillä toimii takaapäin, lusikassa, itsepäällä ja sen kaikki variaatiot ja tietenkin käsityöt ja suulliset hommailut ;) siis silloin kun jaksaa, huvittaa ja kerkiää...

Meillä toimii lusikka-asennossa melkein ainoastaan niiden kaikkien kipujen ja muiden takia, mutta nyt on se seksikieltokin niin eipä olla juuri muuta kuin minä miekkosta suullisesti ja käsitöiden hyväilly :)

Perkele täällä kamala flunssa. nenä niin tukossa ettei muodostu mitkään sanat tavallisesti.. Onko siinä jotain rajaa kuinka kun voi olla kipeenä, että menee lääkäriin raskaana. Jos siis kuumettakin on, vai onko siitä ollenkaan haittaa pienokaiselle?

Noniin. Ei paha sit.muistelin et lieksaa muutit ja km olis enemmän ollu Nurmeksen ja Lieksan välillä.. vaikka lieksas oonkin opiskellut :D

Mie oon huomannu että nyt raskausaikaan orgasmin saaminen on vaikeenpaa ja vaatii paljon enemmä työtä niin miea on hoitanu sen puolen suullisesti kun ei kunto ja miun paikat kestä niin pitkää "jyystöö" :D

c0395db88e3facdf78a884c3b344cccd

Puunväriset listat muuttuu mustaksi :))

just googlettelen noita tukivöitä ni apuaaa. pitäiskö se olla ihan tollanen perus tukivyö vai overbelly? nyt kattelen carriwellin mallistoja.. help meee

Piti tarkistaa olenko oikeassa keskustelussa, kun äkkiselti näytti aihepiiri erillaiselle

Jemina mulla carriwellin vyö mikä menee koko mahan yli ja mulla toimii hyvin! Kun se päällä niin ei koske mihinkään :)

Takaisin