Nuista rokotuksista, kuulostaahan se ihanteelta, että saatais kaikki pois ja kukaan ei sairastais mitään, mut mie en hirveesti usko et näin tulee tapahtumaan tässä maailman tilanteessa.. Rokotteissa on usein lapselle myös haitallisia aineita, mikskähä näitä sanottiinkas, vähän niiku lääkkeissä täyteaineet. Pieni kehittymätön lapsonen ei välttämättä siedä niitä samalla tavalla kuin aikuinen, noh tässäkin vaihtelee ihan ihmisetkin. Itse olen herkkä vähän kaikelle "ylimääräiselle" ja siksi haluaisin jättää mielestäni ns. "turhat" rokotteet pois. Vesirokon oon pienenä sairastanut, mut en muista siitä oikeestaan paljoa mitään, kerhokuvissa näkyy näppylöitä naamassa ja kutiseviin äiti laitto perunajauhoja. Ei tainnut tulla mitenkä vahvasti. Mut sit taas vyöruusun oon sairastanu yläasteikäsenä, tosin sekään ei ollut pahinta luokkaa. Oon lukenut, että lapsen oma immuunikyvyn syntyminen voi heikentyä noista rokotteista, se puolustusjärjestelmä ei pääse kehittymään samalla tavalla kun sitä ohjaillaan ulkoisesti, siitä seurauksena voi sitten pienemmätkin sairaudet olla haitaksi.. Se ei kuulosta houkuttelevalta.. Myöskin kaikki ns. epäluonnollinen mitä kehoomme tehään ni vaikuttaa tulevaisuuteen pidemmällä tähtäimellä. Ihmisiä ei oo luotu kestämään kaikkea ja pysymään aina terveenä, jos tähän pyritään niin uskon että luonto tulee kyllä tekemään tehtävänsä ihmisrodun suhteen. Eihä me lopulta voida tänne planeetalle ainoikska jäädä..
Sit myös tosiaan näitä kauhutarinoita, voi kuolla, rokotteen oireet voi olla pahemmat kun itse taudin, voi tulla lapsettomuutta ja vaikka mitä.
Noo oon aika kyseenalaistava ihminen kaiken suhteen, en ihan heti usko, että kaikki mitä tässä hyvinvointivaltiossa tyrkytetään, ois hyväks. Koska sithän asiat ois hyvin ja ne ei mun mielestäin oo. Mut kyseenalaistan myös ne vastakkaiset tiedot ja aina jää fiilis että voisinko nyt saada jonku totuuden jostain. Sekavia fiiliksiä, ehkä oon vähän outo ja erilainen, mut olkoon näin.
Elkää sit liikaa riehaantuko noista rokotekommenteista, en siis oo sanonu et ois hyvä jättää kaikki pois (vaik vois olla jos luontoa ajattelee) mut totta kai sitä haluaa suojella itseään ja omaa jälkikasvuaan. En vaan näe et vaikka kuinka nyt kaikki rokottaisi lapsensa ni saatas kaikki hillittyä ja maailmassa vallitsis rauha ja kukaa ei kuolis "turhaan".
Vitsi et kuulostan taas tosi nerolta täällä. :P
Miult ei löydy myöskään tunnuksia instagramista. Oon haaveillu liittyväni tohon salaiseen ryhmään mut en oo viel laitellu tänne tarpeeks viestiä, on olevinaan aina niin hankalaa. Tai lähinnä siks et minä ja mun mielipiteet, saan aina kuulla hyvinkin jyrkkiä vastauksia jos alan puhumaan mitä oon oikeesti mieltä, sit on helpompi vaan toisinaan olla hiljaa, tulee niin erilainen ja juurikin tuo "musta lammas" fiilis muuten.