Ninnu, ihanaa, että tilanne tasaantunut! Peukut pystyssä, että paremmille viikoille pääsette
Äitiysloman meinasiin aloittaa heti kun mahdollista, lokakuun alkupuolelle tuo taitaa mennä. Itse myös työttömänä, niin eipä tarvitse huolehtia työhönosoituksista yms.
Seksin määrä vähentynyt radikaalisti, 2-3x viikossa enää nykyään

Aina väsyttää tai sattuu tai on vaan niin huono olo, ettei pysty...
On kyllä aivan järkyttävä tämä olo nykyään! Kolmena päivänä nyt oksentanu aamusta... Ens viikolla onneks neuvola, niin saavat kyl ottaa verikokeet, että selviää nuo suolat, rauta ja kaikki muukin mahdollinen minkä puute tuota pahoinvointia voi lisätä.
Muuttostressistä päästiin hyvin eroon, kun koko muuttoa ei sitten tulekaan... Jospa sit ens vuoden puolella paremmalla ajalla. Ehkä parempi näin, koska tytöllä alkoi eskari tällä viikolla, niin eipähän kesken lukukauden tarvitse uuteen eskariin lähteä.
Tupakaa oon polttanu ennen, välillä ihan omasta halusta lopettanu, mut sit alottanu taas kun silloiset kaverit kaikki tupakoivat... Viihdetupakointiin jäi polttelut sit ennen ekaa raskautta ja plussan jälkeen ei sit enää ollenkaan. Ekan ja tokan välissä taisin yhden tupakan polttaa, mut tokan syntymän jälkeen sit lähti taas viihdetupakointi ja siitä sit avioerostressi asuntolainan järjestelyt yms sai taas tupakoimaan... Viime syksynä lopetin taas seinään ku plussaa näytti testi, sehän päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja jälkiongelmiin niin alkoi taas tupakka maistua. Vähensin taas viihdetupakointiin ja vuoden alusta en enää polttanu ollenkaan... Mies lopetti tupakoinnin plussaan, nyt ollut stressiä ja ihme vääntöä kaikesta ni poltteli sit töissä/viihteellä ja sanoi lopettavansa ku vauva syntyy. Jepjep, mun pahoinvoinneilla ja migreenitaipumuksella jäi se vähäinenkin läheisyys ja mies sit taas lopulta lopetti ja alkoi laittamaan joka päivä rahaa sivuun sen verran kun tupakkaan menis jos vakituisesti taas polttelis, kai se jonkin aikaa taas motivoi. Vauvan lähelle ei oo kyl asiaa tupakan katkuisena ja saa mun puolesta sit nukkuakin ihan muualla, ettei kaikelle paskalle tarvii vauvaa altistaa...
Alkoholia tuli käytettyä ennen raskautta ehkä turhankin reilusti, stressas se edellinen keskenmeno ja ylilyöntejä pääs kyllä tulemaan... Lasten nähden juodaan viiniä ruualla, saunakaljaa/siideriä, että tulis heille se kuva, ettei tarvii olla ihan naamat ja ettei alkoholi oo mitään ihmeellistä, vaan menee ruokajuomana niin kuin maitokin. Mitään kännejä ei lasten edessä vedellä, 1-2 annosta max. Mulla kotoa kun ei tullut mitään kuvaa juomisesta, vanhemmat suunnilleen salaa joivat saunakaljansa ja aina nimittelivät juopoiksi ihmisiä, jotka avoimemmin suhtautuivat alkoholiin, että helppohan se oli sitten teininä alkaa kapinoimaan juomalla ja polttamalla kun tiesi noiden ärsyttävän vanhempia.
Tässähän tätä stooria taas tuli ja puolet varmaan unohtui jälleen

Ei sitä vaan saa aikaseks useemmin kirjoteltua! Jospa sitä ryhdistäytyis tän kirjottelun suhteen sit jos tämä olo tästä kohenee, veikkaan suola-&rautatippaan pääsyä vihdoin! Täällä on kyl tosi mukava ja aktiivinen porukka, mukava lukea niin iloja kun surujakin :)