Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ninnu nyt sitten teet just mitä hoitajat/lääkärit käskee ja olet tekemättä yhtään mitään! Sinä ja vauva tärkeintä! Supisteleeko sua vai ootko saanut estot? Paljon voimia ja täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä että vauva pysyy massussa vielä vähintään 10 viikkoa!!!
Ihan itkettää huolesta, jos pystyt ja jaksat niin pidätän meidät ajan tasalla<3
Olet ajatuksissani rakas kanssa sisko, voimia!

Voi Ninnu! :( Isot tsempit sinne! Toivotaan että pieni pysyy matkassa vielä monta viikkoa! Tarrasukkia <3

Voi ei tätä onnen määräää! Edellinen raskaus ei menny niiku toivottiin ja nyt meille on tulossa ihan terve vauva! Sukupuolikin saatiin tietää mutta se pidetään omana tietona!
Mua jännitti tosi paljon mennä ultraan mutta nyt niin helpottunu olo <3

Supistelee ja sain estot mutta ei välttämättä auta. Epäilevät et kohdunkaula olis rakenteeltaan heikko. Vauva oli täysin terve ja 390g. 20+6 on viikkoja vasta. Syyttää itteensä et on tehny jotain väärin.

Nyt et Ninnu yhtään syytä itseäsi! Ymmärrän kyllä, koska se olisi se, mitä itse ajattelisin vastaavassa tilanteessa. Et olisi kuitenkaan voinut asiaa estää. Kohdunkaulaansa kun ei kukaan pysty väkisin kiinni pitämään. Etkä tiennyt tällaisen riskin olevan, jolloin olisit luultavasti ottanut jo aikaisemmin rauhallisemmin, etkä siltikään olisi ollut syypää, jos näin olisi käynyt. On kyllä niin epäreilua! Olette pienen kanssa ajatuksissani! <3

Oi, kamala! Jaksamisia Ninnulle ja Mukkikselle! Älkää nyt kumpikaan itteenne syyllistäkö mistään, Ei siitä ole mitään hyötyä. Onneksi Mukkis suojeluenkeli oli paikalla ja selvisitte säikädyksellä. Ninnu nyt vaan lepoa ja toivotaan, että kaikki menee parhain päin.:Heartred
Tuntuupa omat ongelmat nyt vähäpätöisiltä:sorry: oikein hävettää, että valitin äitille just puhelimessa ihan turhista.

Ninnu tämä EI ole sinun syytä ja sellaiset ajatukset pyyhit mielestä pois nyt heti paikalla! Kukaan kun ei voi vaikuttaa siihen mitä kropassa tapahtuu vaikka kuinka haluaisi! Mä niin toivon että lepo auttaa ja koita rentoutua( tiedän helppohan mun on täältä huudella) suuren suuri hali! <3

Oisivat kyllä ninnu saaneet sut heti ottaa sinne kyssille!!!
Eikä todellakaan ole sun syy, nyt vaan lepäät ja koitat olla murehtimatta turhia. Toivon niin kovasti että pieni pysyy kyydissä ainakin sen 10viikkoa vielä <3
Toivottavasti jaksat tulla kuulumisia päivittämään tänne <3

Kovasti voimia Ninnu! Et varmasti olisi voinut tähän itse vaikuttaa, älä syytä itseäsi! Toivon että pikkuinen pysyisi kyydissä vielä hyvän aikaa ❤

Voimia Ninnu ja Mukkis! :Heartpink Osaispa sanoa jotain mutta tänään ei oikein ajatus kulje kun on olo niin väsynyt. Joku pieni liike tai pieni nosto saattaa mulla laukaista supistuksia, suosiolla oonkin nyt vaan pötköttäny. Huomenna lupasin treffata pomoa, toivottavasti se ois jo löytänyt mun tilalle sijaisen.
Omat olot tuntuu nyt niin pieniltä, toivottavasti kuitenkin kaikki menee Ninnu hyvin ja lääkkeet auttaa. Ja Mukkis tuo tilanne suorastaan vihlasee kun ajattelen, onneksi selvisitte säikähdyksellä!

Ninnu kauheasti voimia ja hyviä ajatuksia sinulle ja vaaville!! Varmasti me kaikki foorumilla lähetetään nyt kaikki hyvä mitä vaan pystytään sinne teille <3

Ninnu ovatko ehdottaneet, että ompelisivat kohdunsuuta umpeen niin pikkunen ei väkisin tulisi ulos?
Minkä kun soitin silloin alkuraskaudessa neuvolaan, niin kysyivät että onko mulle ommeltu kohdunsuu nyt kiinni edellisten keskenmenojen tähden, ettei vauva synny liian aikasiin. Oisko sellanen pelastus vielä?
Itsekkin jännään näitä suppareita täällä kun ei voi mitään tehdä. Kävi jo mielessä itsekkin kysiin lähtö kun tekee ajoittain todella kipeetä.

Tsemppiä sulle ja vauvalle <3

Ninnu suuren suuri voimahali ja todella myös toivon että teidän pieni pysyy sisällä mahdollisimman pitkään!! Olette ajatuksissa!

Wildis mulle ainakin on ehdotettu että mikäli mulla kohdunsuu alkaa pettämään niin se ommellaan umpeen mutta kuulema ensin kokeillaan vuodelepoa. Näin ainakin omalla kohdalla ois tarkoitus kuulema toimia, jos kohdunsuu alkaa pettämään aiemman operaation takia..

Mindis hienoa, että sulle on suunnitelmat. Toivotaan nyt kuitenki, että vauva malttaa odottaa sullaki ja että et tarviis sitä :)

Takaisin