Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on alkanu kutisee iha kauheesti alavatta! meinaako se sitä nyt sitte että nahka ei meinaa kestää ja voi tulla raskausarpia :O

Mulla on alkanu kutisee iha kauheesti alavatta! meinaako se sitä nyt sitte että nahka ei meinaa kestää ja voi tulla raskausarpia :O

Lilith kutina voi viitata myös raskaushepatoosiin. En tiiä tarkemmin mitä se on, mut tiiän vaan et siihen kuuluu kutina.

Ai se onkin vasta rv 30 jälkeen mahollista.
Ehkä tuo kutina meinaa sit niitä arpia.

Voih, paljon voimia Ninnu ja Mukkis! :Heartred

Kaikenlaista sitä voikin sattua, onneksi Mukkis pääsitte säikähdyksellä!
Ninnu toivottasti vauva pysyy sisällä ainakin vielä sen 10 viikkoa ja kaikki menee hyvin. Ootte ajatuksissa täällä!

Voimia Ninnu! Lepäilet kaikessa rauhassa, niin vauva jaksaa vatsassa olla.
Samoin Mukkikselle, hurja tilanne!
Ja älkää itteenne syytelkö, siitä ei oo mitään hyötyä.

Ninnu, kirjoja, käsitöitä, leffoja, ristikoita isot kasat sängyn viereen, millä vaan saat aikasi kulumaan levossa. Toivottavasti lepo auttaa ja vauva jatkaa vuokrasopimusta vielä ainakin sen 10 viikkoa ja pääsee ehjänä tähän maailmaan!

Mukkis, onneksi oli suojelusenkeli lähellä!

Lilith, mulla myös välillä kutittaa mahasta tosi paljon, vähän eri puolilta vaihdellen. Oon meinannu, että se on nahan venymistä varmaan, kun maha nyt viime aikoina aikalailla kasvanut. Niinpä tänään apteekin akutta ktiin ja Bepanthenin raskausarpivoide sekä Bio-oil matkaan niin josko kutina helpottaisi.

Mulla taas on nännit kutissu kauheesti..:shifty: ja miks kukaan ei oo koskaa kertonu että kun on raskaana ja käy wc, miten epämiellyttävältä tuntuu kun 'tyhjentää itseään' ja vauva potkii samaan aikaan...:hungover:

Voi Ninnu rakas :( Onko vauvalla mitään toivoa? Paljonko sulla on viikkoja?

Voimia kovasti <3

Takaisin