Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poika piti olla (kolmas poika) js kaikki vaatteet shoppailtu sinisinä ja tyttö tuli! Ja piti olla varma poika. Ja työkaverille sanottiin että tyttö tulee (oli käynyt kultakauppaliikkeessä kaivertamassa tytölle korunkin) ja synnytyksessä lääkäri sanoi että pikku pikku yllätys.. täällä on poika! Että tälleinOnnea tämän päiväinen ultraan menijöille:) varmasti kaikki hyvin!!
Jemina pakko kysäistä että kumpaa sun kavereille ultrassa lupailtiin kun ei paikkaansa pitänyt?
Muutostas selvittiin niin kun mä en oikeestaan tehnyt mitään muuta kuin osoitin minne tavarat viedään ja keitin kahvia ja sopan:) jätin hommat isommille miehille... Tai no oikeestaan mua kiellettiin nostamasta kahvipannua painavampaa:)
Täälläkin nukuttu taas tosi huonosti vaikka menin nukkumaan 21.30 niin väsyttää ihan kamalasti... 3 kertaa vessaan pissalle, koiran oksujen siivous 4 aamulla ja eka heräs 6, äiti on taas todella väsynyt
Maha painaa ihan järkyttävästi, koko kroppa iltaisin kun tulessa, levottomat jalat, huimaa ja liitokset huutaa hallelujaa! Aikaisemmat raskaudet oli niin paljon helpommat :/ olihan valitus virsi...voimia kaikille ketkä kamppailette muuttuvien mittasuhteiden kanssa!
kävin tänään pyörähtämässä vaakalla ja näytti täsmälleen samaa kuin ekalla neuvolakäynnillä, ei siis grammaakaan ole lisää tullut:O onko normaalia että ei paino nouse?
Rv 23+4

Vielä oon päässyt vähillä vaivoilla, mutta kauhulla "odotan" mitä tuleman pitää... Edellinen loppuraskaus varmaan 30+ viikoilta täynnä kipeitä supistuksia, kipeät peräpukamat ja hermo kireellä kuin viulunkieli
No josko sitä yrittäis ottaa iisimmin tässä raskaudessa. Mulla aikasemmin ollut se, että ollaan asuttu korvessa, kauppa ja neuvolamatkat sen 136km, mies ollut jatkuvasti pois kotoa reissuhommissa ja sitten yksin hoitanut pieniä lapsosia ison mahan kanssa... Kyllä sitä ihmettelee jälkikäteen miten sitä on selvinnyt hengissä....! Enää en kyllä suostuisi moiseen ja onneksi asutaan palvelujen vieressä ja mieskään ei ole reissuhommissa enää niin paljoa, tosin tuolla järvellä se viettää suuren osan päivistä.
kaikki oli hyvin ja tyttö kunnolla näytteli 'kolmea helmeään' ettei vaan pääse erehtymää. Erittäin vilkas rakas prinsessa sit tulee. Oon ihan puulla päähän lyöty kun olin satavarma et on poika!!