Paljon onnea kaikille ultrakuulumisista! :)
En oo pariin päivään oikeen päässyt lukemaan täällä juttuja ja nytkin on hoppu. Ollaan lapsukaisen kanssa viikko pohjoisessa mummulassa, eikä täällä pääse niin tiheään netin ääreen
Mulla rupesi esikoisesta rinnat erittään maitoa jo rv16, nyt ei oo vielä näkyny. Mutta ei se ollut semmosta imetysajan tapaista paita-märäksi -vuotamista, vaan ihan muutamia tippoja, jotka jää liiveihin :) Tsemppiä Kettukuittaa, toivottavasti voit pian kertoa töissä raskaudesta, ettei tarvi turhaan stressata. Minä oon sitä mieltä, että odottavilla äideilläkin on kaikki oikeudet olla töissä ja vaikka hankkia uusi työpaikkakin, ei sitä pikaista äippälomalle jääntiä tarvi hävetä!
Voimia Ninnulle muuttoon! Me muutettii vuosi sitten toiselle puolen Suomea ja rankkaahan se on, saati sitten raskaana ollessa. Toivottavasti teillä sujuu kaikki mahdollisimman sujuvasti!
Hoitohommista oli täällä kans ollu puhetta. Meillä esikoinen meni hoitoon n. 1v 8kk iässä ja sopeutui kyllä ihan uskomattoman nopsaan. Uskoisin, että meillä sattu sopiva herkkyyskausi siihen kun alko oleen hirmu kiinnostunu muista lapsista just tuolloin. Tyttö on ryhmäperhepäivähoidossa, jossa on kaks hoitajaa ja 8 lasta :) On tykännyt ihan älyttömästi käydä siellä, ja ollaankin aateltu, että jatketaan hoitoa vähintään osa-aikaisena sitten kun vauvakin syntyy. Tähän päätökseen on vaikuttanut sekin, ettei meillä oikeen nykyisellä kotiseudulla ole kunnollista tukiverkkoa, eikä vielä ketään lapsiperhetuttuja (esikoisen ainoat leikkikaverit on hoidossa) ja miehellä on vaihtelevat työajat. Vähän pohdittiin, että jos kaikki menee sujuvasti, niin mies saattaa jäädä sitten vauvan kanssa kotiin vanhempainvapaan jälkeen ja minä menisin töihin. Mutta se on sitte sen ajan asia :)