Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä käytiin eilen ru:ssa ja kaikki oli hyvin ❤ oli kyllä niin ihanaa nähdä pikkunen ja vielä Kun kaikki näky niin selvästi! Kasvonpiirteet ja kaikki ❤ ihanan paljon saatiin myös kuvia kotiin :-) profiili kuvassa pieni halaa istukkaa :-) tänään rv 21+1

Liitteet

• DSC_0229.JPG
    DSC_0229.JPG
    226.9 KB · Katsottu: 69
MITEN te ootte saanu pidettyy kasvojen ihon kunnossa näin raskausaikana? Mun iho on muuttunu normaalista ja hyvästä pintakuivaan herkkään sekaihoon ja nyt alkanu näkyyn, OIKEESTI ensimmäiset tulevat rypyt kasvoilla, tuo pintakuivuus niitä nostatti pintaan näkymään :( Neuvoja ????

En tiedä Lilith_Mist millaiset kotihoitotuotteet sulla on käytössä, mutta kosteutushan on tärkeintä sillon kun on pintakuiva, ja kannattaa jos ei vielä ole mitään anti age tuotteita niin niitä kannattaa ottaa käyttöön. Jos tuntuu että samanaikaisesti on sekaihoa ja pintakuivuutta kannattaa yhdistellä eri ihotyypeille sopivia tuotteita esimerkiksi aamuisin sekaiholle sopivia ja iltaisin kosteuttavampia. Kannattaa myös kokeilla kosteuttavan naamion jättämistä yöksi naamalle.

Niin ja muistakaa suojata iho hyvin auringolta, vaikkei siitä olla liiemmin tänä kesänä päästy nauttimaan :)

Päänsärky hellitti eilen, mutta töissä huomasin, vanhas verta jäi pyyhittäessä paperiin... Menin ihan pois tolaltasn ja tärisin. Soitin äippäpolille ja käskivät levätä ja seurata tilannetta. Lisäahdistuksena alaseläsdä hentoja menkkamaisia tuntemuksia. Työkaveri lohdutti että hänelläkin näihin aikohon vähän vuos liitoskipujen takia... Tulin nyt sitte kotia panikoimaan. Dopplerilla pienen sydän ainaki paukutti.

Hei taas! Mitäs mammat? Täällä taas hiukan hiljais eloa kirjoittelun suhteen, ja te niin ahkeria niin kestää saada teidät kiinni:)
Täällä viikon loppu meni mukavasti sukuloiden Kotkassa, päästiin miehenkin kanssa treffeille, pitkästä aikaa<3
Perjantaina saatiin kämpän myynti paperit kirjoitettua, vihdoinkin! Ja eilen ostettiin sitten omakotitalo Loviisasta, olis 1kk aikaa tästä muuttaa pois uuteen kotiin! Ihanaa iso talo ja iso piha omena puiden katveessa:) ihan fiiliksissä!
Onneksi nää talokauppa asiat niin jäässä tällä hetkellä että kukaan ei kerennyt napata taloa alta ennen kuin saatiin tämä myytyä.
Äsken käytiin penskojen kanssa oittaalla uimassa, itsellä kyllä himpun verran valas olo:D

Mistäs te olittekaan puhellut... Niin äippä boxista, täällä meinataan ottaa kun noi pienimmät vauvan vaatteet aikas kulahtaneet. Mun mielestä siinä ihan kivat värit, ehkä vähän poikamaiset!
Liitos kipuja täälläkin ja suosittelen tukivyötä ja lämmitettävää jyväpussia, täällä toimii!

Perjantaina olisi rakenne ultra, jännittää!!
Missä te mammat olette käyneet ru kun olette saaneet noita 4d kuvia, jorvissa ei vissiin ainakaan saa? Ainakaan tähän asti ei ole tullut!

Rv 20+5

Metsäläinen toivottavasti tosiaan ei ole mitään! Vanhaa verta saattaa tulla jos esim joku nirhauma limakalvoilla?! Muillakin tullut edellisessä ihan loppu puolilla ja ei ollut mitään! Olin silloin 1h käyrillä, ultrauksessa ja sisätutkimuksessa, ja kaikki oli hyvin!! Toivottavasti näin sullakin, jos jaksat pidä meidät ajantasalla:) tsemiä!!!

Neuvolaan voi soittaa vaan klo 12-13 joten se juna meni jo eivätkä normi lekurissa osaa ajanvarauksessa sanoa mitä pitäs tehä.ehkä yritän vielä jonku ajan päästä uuestaan soittaa sinne äippäpolille ja anella että ottasivat mut tutkittavaksi. Oon vaan niin huono kinuaan ja kun sinne pitäs vissiin olla puolikuollu ennenku ottavat. Ja jos tilanne vaatii lepoa niin sais siihenki sitte viralliset paperit. Helpompi töissä hoitaa ne kuviot kun mustaavalkosella.

Mites Metsäläinen yksityiset? En muista missä asuit... täällä ollu äippäpoli aika nihkeä mut tonne perhearteen päässy aina vaik ei ois ollu edes aikoja niin pikaultraan tms.

Ilmottelehan kun tiedät. Eiköhän siel vaan joku nirhauma oo. Tsemppiä! :)

Toivottavasti metsäläinen kaikki kunnossa, edellisraskaudessa tuli veristä vuotoa rv.24 aikaan ja menin kanssa tolaltani ja sairaalaan jossa tsekattiin tilanne, istukan reuna oli vuotanut verta mutta pikkuinen kunnossa ja olin sitten osastolla yön yli tarkkailussa sekä sain nostokiellon joka rajoitti jonkin verran työntekoa. Tuolloin raskausviikkoja oli jo sen verran että tapausta käsiteltiin eri tavoin ja hoitohenkilökunta oli valmistautunut hätäsektioon ennen tutkimuksia kun kaikki raskaudet käsitelllään synnytyksinä rv.22 alkaen. Tässä raskaudessa tuli kanssa joku kuukausi sitten veristä vuotoa ja paineltiin suoraan miehen kanssa kättärille ilman lähetettä ja ottivat vastaan tutkimuksiin. Verisen vuodon syy oli tuolloin virtsatieinfektio johon sain antibioottikuurin

Niin ehkä vaan pitäs mennä suoraan äippäpolille. Nyt ei verta taas tuu... Perhearte muuten mutta oon yksin ja lahteen menee kuitenki tunteroinen. Makoilen ja kuulostelen.. Tulehduksiakin mietin. Pissanäytteen annoin viime perjantaina.

Terveisiä legolandista! Hyvin selvitty 2000km:n ajosta 4v kanssa. Nyt tarvii lepoa. Onneks pahoinvointiranneekkeet piti mun olon ihan kohtuullisena.

Mä en ota äippäpakkausta, vaikka ihania vaatteita nyt onkin. Kaikki tarpeellinen on jo valmiina. Ne pöllökuosit oli kyl uber sulosia :)

Mietin, et tohon lisäultraan, josta juttelitte on saattanu perätilan lisäksi vaikuttaa just toi lapsiveden määrä. Luultavasti haluavat myös sen kontrolloida. Dunno.

Ekat liikkeet ehkä tunnettu. Tuntuu, et koko ajan on niin kiire, ettei ees ehdi tunnustella :D

17+2

Miten voi olla jo näin hankala olo. Ei pysty kunnolla tekee mitään. Ja vasta ollaan melkein puolessa välissä. toki tota omaa ylimääräistä on kans joka vaikeuttaa asiaa..mutta. esikoisen hakuun ja ja valmistautua syömällä jtn ja yövuoroon muutaman tunnin kuluttua (4).

Hitsi kun niin monella ollut jo rakenneultra enkä malttas millään oottaa omaa, se on vasta vajaan 3-viikon päästä. Odottavan aika on tosi pitkä.
En kyllä malttas oottaa että saan vauvan syliin, onneks toi meidän 2,5vee on kova halimaan ja pussailemaan.
Siihen voi purkaa hellyyttä :love7

Joku mainitsi rinnoista tulevan maidon ja mulla myös alkanut tulemaan rv16 lähtien, iltasin nousee ja tiputtelee, varsinki jos rinta joutuu jostain syystä vähänkään puristuksiin.

Me myös otetaan pakkaus, tykkäsin kovasti vaatteista, on toki enemmän ehkä pojalle kun tytölle mutta herkemminhän yleinsä vaaleansinistä tytölle puetaan kuin vaaleanpunaista pojalle. En kyllä ymmärrä miks, kaikki värit sopii kaikille :happy:

Mä huomasin kanssa tänään ekaa kertaa nänneissä vaaleeta töhnää..ei mitään tuoretta maitoa, mutta ehkä kuivanutta sellaista

Rv 17+5

Takaisin