Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Putsina? :D
Mä varmaan samassa tilanteessa odottaisin tuon kuukauden, on yksityisellä sen verran ultraaminen kallista. Ja käyttäisin tuon 200e vaikka vauvatavaran ostoon :) Mutta teet tietysti niinkuin itse parhaaksi näät!

Onnittelut täältäkin Neppppsulle!

Mekin meinattiin ottaa äitiyspaukkaus, vaikka värit ja kuosit ei täysin omaa silmää miellytäkkään.

Ihanaa synttäriä Nepsu! Kuvista päätellen on ollut mahtava päivä :)

Me aijotaan ehdottomasti ottaa äitiyspakkaus. Se on loistava etuus ja se sisältö kyllä on moninverroin arvokkaampi kun mitä siitä rahana saa. Tykkään niistä väreistäkin suurimmaksi osaksi. Miten muuten tuo haalarin kanssa, oletteko aatelleet ostaa pienemmän koon? Kun kuitenkin joulukuun tienoilla meidän vaavit tulee maailmaan. Sitten oon kuullut, että jos on sellainen lämpöpussi niin haalaria ei tarttisi?

Onnea Neppppsu synttäristä ja loistavasta päihteettömänä olosta!

Mä oon kans miettinyt tuota toppapukuasiaa, mutta joku sanoi, että tuon haalarin sais alhaalta pussiksi ja silloin toimis vaikka olis vähä iso. Joku taas suositteli sellaista turvaistuimeen tulevaa lämpöpussia, kun eihän se vauva ulkoile ekana talvena muutoin kun vaunuissa tai turvaistuimessa.

Sellanen lämpöpussi ajaa varmasti toppahaalarin viran Mä ostan toppapuvun vaan jos tulee kirppiksellä edullinen vastaan :) Pakkauksen pukuja meil on kaks ja 68cm yks mut niihin tää vauva hukkuu viel. Enkä tykkää pitää liian isoja vaatteita. Rattaisiinn meil on lämpöpussi ja kaukaloon kaksiki.

Täälläkin kyllä pakkaus otetaan :)
Nyt ollaan miehen synttäreitä juhlittu mökillä ja syöty on TODELLA hyvin!
Nyt on paripäivää vaivannu lantio ja alaselkäkivut.. Onko muilla ollut moista vaivaa ? Ja mikä auttais kun en särkylääkkeitä kauheesti viittis popsia. Jumppapallolla oon päästelly päivittäin mutta ei tunnu auttavan. Ja nää on karseita varsinkin öisin :(

Josa noihin ei taida auttaa muu kuin vaan kärsiä jos ei ota sitä särkylääkettä. Mullaki nyt alkanu tulee kipuja lantion seudulle ja yrittäny vain kestää. Toisinaan ajatus siitä että kaikki on normaalisti kun paikat venyy ja paukkuu niin helpottaa kärvistelyä. :)

Täällä tapellaan yhen ihmisen kanssa, joka levittelee mun ja eksä asioita erosta. Sius asioita joista ei tiedä mitään jne. Haukkuu mua minkä kerkeen ja loukkaa todella pahasti. Itse yritän vain saada tilanteen rauhoittumaan niin ei kun toiben vaan yrittää provosoida.. Mietinkin tässä nyt, että vedänkö kunnianloukkaus syytteen kyseistä ihmistä vastaan. Mua ei koskaan ole noin kovasti loukattu ja puhuu kovasti paskaa selänkin takana mun toisille hyville kavereille. Hänellä on joku tarve vielä setviä mun ja eksän eroa vaikka siitäkin on neljä vuotta aikaa jo ja eksän kanssa itse ollaan asiat selvitely ja jopa ystäviä. Hengaillaan nykyäänkin ihan normaalisti. Mietin vain, että täyttyykö nuo kunnianloukkaus kriteerit ja onko siinä loppupeleissä mitään järkeä.
Tää kaveri vetää tähän soppaan muitakin mun kavereita ja haukkuu näitä murhaajaksi.. Tilanne todella sekava!

Onko teillä mitä mielitekoja ollut? Ite oon tähän asti pärjänny ilman mitään sen suurempia mielitekoja mutta nyt sitten iski tämä jogurtti hulluus. Ikänä aiemmin en ole jogurtteja syönyt koska mun mielestä ne on kamalia, mutta kappas kun nykyään menee 1-2litraa mustikka tai mansikka- banaani jogurttia päivässä :D

Ja tänne iski hirveän flunssan. Nenä ihan tukossa ja limaa niin paljon et aamu alko taas kerran oksentelulla. Yök :( Varmaan lepoa vaan sitten....

Täällä on reilu viikko kärvisteltu hirveiden nivuskipujen kanssa. Vaavi raivaa tilaa oikein urakalla. On kohtu kuulemma noussutkin johonkin navan tienoille kun neuvolassa kävin :)

Täällä mielitekona ollut porkkana mutta jogurttiakin menee kiitettävästi :) Tukivyötä kannattaa tosiaan kokeilla alkuun, edellisraskaudessa sain diagnoosiksi symfyysikipujen instabiliteetin jolloin fyssarilla ravasin ja tukivyökään ei enää auttanut mutta uskon että lievemmässä liitoskiputilassa voisi apua olla. Tuolloin lopulta pistettiin liikuntakielto ja sain luvan raskauden loppuvaiheessa kulkea enää wc:n, jääkaapin sekä sängyn väliä ja levossa suositeltiin tyynyjä jalkojen väliin- siinä vaiheessa painonnousukin ampaisi 4kg viikkotahtiin ja tarvitsin apua sängyltä nousussa, kävelyssä tukikeppiä tai taluttajaa ja lopulta autoon noustaessa apua jalan nostamisessa auton kyytiin (en toivo kenenkään kokevan samaa!)

Metsäläinen, auttaako sulla parasetamoli pään särkyyn?? Itse kuulun niihin joilla se ei vie kipua pois, ehkä aavistuksen kuitenkin lieventää.. Mutta kyllä on pari tuskaista työpäivää ja vapaata saanu pitää kun ei voi muuta käyttää.. :/

No vähän sama mulla. Kaks puolengramman panadollia ei vaikuta mihinkään. Yks kokonainen gramman panadoli vie pahimman teräm mutta tuolla se taustalla jomottelee.. Normaalisti vedän miranaxia kun on migreenipää.

Takaisin