Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ihan loppu!! Iskias kivut on niin kamalat istuessa sattuu, kävellessä sattuu ja joka asennossa kipuilee. Kokopäivän ollu liikenteessä ja vielä pitäis pätkismokkapaloja alkaa vääntämään. Mies on siellä mökillä ja kamala ikävä sitä... Onneksi on tuo katti joka nukkui viime yönkin kokonaan mussa kiinni :D

Joo ei täälläkään oo liikkeitä tuntunut tai en ainakaan ole niitä niiksi rekisteröitynyt ja viikkoja 19+6

Täälläkin tuntuu iskiaskivut kans vaan pahenevan ja nyt kun pari päivää tehty puuhommia niin tuntuu ettei pääse kävelemään. Sängyssä kääntyminen tekee yhtä tuskaa kun ei tiedä miten ittensä kääntäisi silleen, että se vähiten koskis.. Ja nyt alkaa oikean puolen lisäksi kipeytymään myös vasen puoli.. :( Apuva! Nytkin makoilen sohvalla, eikä mitään hajua miten pääsen ylös tästä.. :o

Täälläkin meinannut iskias kiusata. Päivisin ihan suht siedettävä, mutta illat ja aamut on tosi hankalia. Välillä ei pysty ollenkaan kävelemään. Tai tekemään oikeastaan yhtään mitään muutakaan ko sattuu oli sitte mitenkä päin tahansa. :D

Hups,miä ostin herneitä,mansikoita ja kirsikoita iltapalaks. On muuten hyviä!

Miä kerroin ennen kesälomaa esimiehelle töissä,ettei sitten elokuussa ylläty. Meillä kuitenkin niin paljon ajateltavaa,miten ja missä kaikki aina on,joten ajattelin vähän 'helpottaa' asiaa,että saa nyt miettiä miun järjestelyt niin etten ole kun pari kuukautta töissä :) ja sitten kaksi muuta työkaveria tietää,mutta muut saavat elokuussa yllätyksen :D

Tänään jaksoin pitkästä aikaan treenaamaan,oli kyllä mukavaa :) yhdessä vaiheessa mahassa vähän tuntui,mutta sillein hyvällä tavalla :)

Huomenna sitten poksuu Rv 15 <3

Toivottavasti jatkaisivat sun sopparia Ngale jatkettaisiin! Harmi wildside, että sun työkuviot meni noin. Oon vähän varautunut samaan kyllä itekin.

Kettukuittaa koska sulla on laskettuaika? kauan kerkeet olla töissä? Mulla menis just niin, että kerkeisin olla noin viikon töissä ennen kuin olisi lain mukaan pakko kertoa. Mut taidan kertoa jo nyt haastattelussa asiasta. Kävi miten kävi! :cat: Nykyinen pomokin lupaili syksylle jo tunteja (nykyinen soppari elokuun loppuun asti) ja tietää jo raskaudesta.

Ninnu, minä oon ainakin sitä mieltä, että ihan järkevää ostella tavarat tässä pitkin odotusta, eikä sitten kerralla ryminällä kaikkee.. Mun rahapussi ei ainakaan kestä ostaa kaikkee kerralla, oli käytettyä tai ei.. :D

Nam, vesikielellä kattelen Nepsu tuota sinun leipomusta. Sulatitko sä siihen niitä pätkispatukoita? Pitää kokeilla joku päivä. Tulee vaan ehkä syötyä yhdellä istumalla :D

Vähän myöhässä luen näitä mut hierojalla saa käydä. Alaselkä jätetään käsittelemättä koska siellä on kuulema pisteitä mitkä voi saada synnytyksen käyntiin. Niska/hartia/kädet/pää hierotaan normaalisti. Ja yläselkä. Jaloista kysyn ku to oon menossa. Oon siis joka raskaudessa käyny hierojalla..
Uiminen on sallittua muuten mut viimesillä viikoilla JOS on alkanu paikat aukeneen nii ei suositella tulehusriskin vuoksi. Just vkl uin järvessä eikä ollu kylmää vettä :)

Voihan unettomuus. Olipa taas kiva kun mies palasi viikonlopun työkeikan jälkeen kotiin, kummallakin muka kauhia ikävä ja kaikki purkautuu riitelyksi.. Huoh.. Mies ei jotenkin osaa yhtään ajatella ja ymmärtää mua ja mun hormoneja. Kaikki on niin uutta ja outoa niin kaipaisin vähän tukea enkä vaan torjumista. :( Kiva näin yöllä herätä siihen ettei toinen ole edes vieressä nukkumassa.. Joskus tuntuu et parisuhde ottaa enemmän kun antaa. Itselle tulee niin stressiä tämmösestä riitelystä, ja varmasti pienikin masussa kärsii kun äitin on huono olla :(

Ninnu me ostettiin ne vaunu jo rv8 :D

Pauliina mun ukko on tyyliin viikon töissä ja viikon ja vapaalla. Eka ilta kun se tulee kotiin se on ohan tötterö ja olenkin jo lopettanut kaikki kasaantuneet romanttiset toiveet sen ekan vrk:n osalta koska usein seurauksena oli aivan ääliöimäisiä ja turhia riitoja.. Sitten sinun laillasi yksinäni itkeskeslin pitkin yötä (samalla kun toinen nukkui tyytyväisenä...). Muutenkin ollaan 9v oltu kimpassa niin vähän opittu lukeen toisiamme mutta kyllähän ne tunteet välillä kuohahtelee. Nut varsinki ku näät hormonit saa välillä nauraan ja välillä itkeen ja mies ei tajua!

Okei Metsäläinen! Täytyis itekin vaan opetella siihen et tähän se usein menee ekana iltana, tosin mies ei onneksi tee vakituista reissutyötä. Teillä on vuosia yhdessä kuljettu jo noin monta, toisen tunteekin jo tuossa vaiheessa ihan erilailla. :) Mutta ehkä se tästä! Sain onneksi nukuttua vielä aamusta pari tuntia.
Joo nepsu ehdottomasti ohjetta kehiin!! Näyttää ja kuulostaa niin hyvältä!
Jännä ajatella et viikon päästä tähän aikaan on jo rakenneultra takana!! Ei tarvii enää kauan odotella et pääsee näkee pikkuisen ja miten hän voi ❤️ :)
Rv 19+4

Muakin mietitytti toi hieronta mutta hyvä saada siihe informaatioo, toinen mitä mietiskelin olis se trampalla hyppiminen? :D

Tänää poksahti 19+0!

Takaisin