Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans tosi pahat liitoskivut :/ rv nyt 17+1 ja pahoja liitoskipuja ollut jo yli kuukauden. Onko se normaalia näin ekassa raskaudessa?

Mä luulen et ne liitoskivut on yleisempiä nimenomaan ensimmäisissä raskauksissa koska muistan itekkin niistä kärsineeni jo aikasessa vaiheessa mutta nyt kolmannessa niitä ei oo viel ollu..

Rv 18+3

Mulla oli liitoskivut edellisessä raskaudessa rv 20-> ja nyt jo alkaa vaivaamaan taas ja nyt menossa rv 18 niin saattaa olla että ne alkaa aikasemmin mitä useampi raskaus? Ja eikai noi ennen kuulumattomia ole eka raskaudessakaan? :)
Raskaana olemisen ihanuutta :D

Mä taas luulin et jos ei aiemmin oo ollu raskaana niin vois luulla et noi liitoskivut alkaa aiemmin, koska kohtu ei oo venyny. Varmaan yksilöllistä toikin. Mulla ei vielä oo liitoskipuja ja rv 16+0.

Saako vaaville antaa ulkomaalaisen nimen, vaikka kumpikin vanhemmista suomalaisia eikä suvuissakaa ku suomalaisia? Haluisin englantilaisen nimen, ku ittelläki englantilainen.

mullaki oli alku raskaudessa et joutu nousta yöllä vessaan, mut ei enää. onneks, ku tuli sit nukuttuuki palio huonommin.

Heei onko muilla ollu silleen että ku käy lenkillä niin alkaa semmonen pieni kipuilu alavatsassa? Tossa justii oltii n. Viiden kilsan lenkillä ja alko kivut mutta ei kauaa kestäny...

Mulla oli alkuu tuota yöllä pissalla ravaamista, mutta sitten kun kohtu nousi ylemmäs niin ei enää tarvii käydä välttämättä öisin ollenkaan tai sitten max kerran, mutta aamulla sitten tosiaan rakko räjähtämispisteessä.. :D

Huomenna neuvola, josko tuota sydänääniä pääsis ensimmäisen kerran kuulemaan <3

Rv 15+4

WopWop mulla kanssa ollut tuota, että esim. kävelylenkillä tuntuu pientä kipua alavatsalla.

En kyllä tiedä mistä se johtuu, mutta en hirveän huolissani ole siitä ollut.

Joo täälläkin alavatsa kipuilee lenkkeillessä, mutten ole siitä huolestunut myöskään.

Vessaan ei yöllä yleensä tarvi herätä kun kerran, mutta sitten on vaikeaa nukahtaa uudestaan ja tulee pyörittyä sängyssä sit aamulla nukuttaa kovasti...

Täällä ei vatsa kipuile reippaalla kävelyllä eikä kevyellä lenkillä. Olen nyt muutaman lenkin tehnyt.
Liitoskipuja ei ole ollut ainakaan vielä.
Vessassa käyn yleensä kerran yöllä, silti nukun aika huonosti yöt ka aamulla valtava väsymys.

Pyydän tässä kohtaa anteeksi jos olen jollekin antanut arvion "vanha". Se on mylla puhelimessa suoraan peukun alla ja näillä nakeilla sattuu näppihäröjä kuten todennäköisesti olet muutenkin jutuistani jo huomanneet :)

Mulla kans jonkin verran liitoskipuja, mutta aika vähäisiä ja ei edes joka päivä.

Lähes joka yö pitää kahdesti herätä vessaan ja aamulla herään vessahätään. Onneksi ainakin vielä olen saanut aika nopeasti unta vessareissun jälkeen.

Takaisin