Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin ja mä oon pystynyt nyt vielä suurimman osa öistä nukkumaan putkeen, välillä joudun yhden kerran käymään yöllä pissillä. Aamulla rakko onkin sitten ihan purskahtamaisillaan ja kipeä. Olen kyllä aika syväuninen...

Ja vielä lisäys, että päivällä juoksen sitten kyllä vessassa tunnin-kahden välein :D

Huomenta! Täällä maataan Helsingissä hotellihuoneessa hereillä ku muut nukkuu krapulaansa pois :grin eilen oli siis kaverin polttarit ja hyvin jaksoin koko päivän sekä illan mut viimenen etappi yökerho piti kyllä jättää pois :p oli hauska päivä! Kohta pääsee hotelliaamiaiselle mut katotaan meenkö yksin :wink

Mullakin meinattiin kuvata hammaslääkärissä ja sit ite totesin että oon raskaana(olin myös täyttänyt esitietolomakkeen) niin antoi antibiootin tulehtuneeseen viisauden hampaaseen. Se onneksi auttoi, jos tulee kipu takaisin niin sit pitää kuvata hammas. Ymmärsin et se kuvaus tapahtuu Tampereella raskaana oleville jossain tietyssä paikassa,jossa on paremmat suojausvälineet. Et sinne saa lähettéen.

Air täällä kade mä saan juosta yötä päivää vessassa 3 h välin, välillä jopa useammin:( innolla odottaen että tyyppi nousee vähän ylemmäs tosta rakon päältä!

Mulla ei ilmeisesti tyhjenee rakko kunnolla, niin siksi kokoajan pissattaa. Yölläkin jos herään, niin usein on pakko mennä vessaan, mutta yleensä en niin heräile...

Kyfi: tuskin johtuu sit siitä. Eteenpäin kallistuva voi kuulemma aiheuttaa enemmän kipuja, vaikka nyt kaikilla jo samassa asennossa.

Liikkeistä: Jos ekaa odottavalla istukka edessä, ni liikkeiden tunteminen voi mennä vko 20, mä tunsin esikoisen vko 17-18 vaikka istukka takana. Ja joka tapauksessa voi olla että liikkeet tunnustaa vasta tuolla puolessa välissä. Ja varmasti toiset menijät on toisia rauhallisempia jo luonteen puolesta :)

Nyt lähti mies kavereidensa kanssa mökille ja tulee takaisin vasta torstaina. Jee omaa aikaa, mutta viimeksi kun hän oli poissa tuon ajan niin menin ihan huonoksi, mutta silloin en ollut raskaana enkä myöskään putsina niinkuin nyt. Eikä mulla ollut kavereita tai tekemistä. Nyt sitä onneksi on tulevalle viikolle.

Huomenna soitan sinne Naistenklinikalle, mutta mitä mä sanon "hei en saanu ultrakuvia?!?! Haluun niitä perkele!!!!!!" :D :D

Aamumasu 19+5

ImageUploadedByVau Foorumi1436081050.540017.jpg

Neppppsu aivan ihana selkee vauvvamassu <3 ja ootko ehkä piiiikkasen saanu aurinkoo!!
Täällä kateellinen kalkkilaivan kapteeni, joka ei millään tunnu ruskettuvan töissä loisteputkien valossa :'D

Mindis joo niiku mun mies sanoo, että rusketun jo hehkulampuistakin :D oon tänä kesänä ollut vaan kaks kertaa rannalla ja tässä nyt jo tämmönen rusketus, keh.. Masu on kanssa ihan kiva jo, ehkä se tosiaan on se vaavimasu!

Rahi toi parkuminen kuulostaa hyvälle muutenkin kun oon ollu herkillä nyt :D:D

Jaahas täällä on unennäkijät kokoontuneet eilen! :D Itsellänikin unet on todi vilkkaita ja laidasta laitaan. Heräilen nyt noin 1 -2h välein kuselle. Viime yönä pöntöllä kuudetta sadatta kertaa istuissa mietin että tämmödtäkö tä sitten synnytyksen jlkn on että pitää herätä sata kertaa yössä dyöttämään pikkudta ja kokonaisidta yöunista voi vaan haaveilla

Ukon kans eilen oltiin viettämässä helsinkipäivää. Oli mukava päivä mutta saatiin yks kärhämäkin aikaseks ja meikä alko itkeen ja niiskuttaan.. Hävetti ihmisten eessä. Kotona vissiin väsymys vielä jotenki purkautu kun aloin taad itkee ja tuli kauhee halipula.

Metsäläinen, milloin viimeks sulta on otettu pissanäyte? Mulla virsis oireilee just noin. En itte edes tiennyt, että mulla on virstis, ennenkuin se paljastui rutiinitesteissä. Nyt antibioottien myötä öiset vessakäynnit ovat vähentyneet niin, että tarvitsee enää käydä "vain" 3 tunnin välein, eli 2 kaksi kertaa yössä. Epäilen tosin, ettei tulehdus ole vielä kokonaan poistunut. Otin tänään viimeisen antibiootin ja reilun viikon päästä on taas kontrolli. Saas nähdä, "päästäänkö" vielä antibioottien kanssa kolmannelle kierrokselle.

Oli taas unet viimeyönäkin :0 nyt näin minäkin sitten exä unta :0 näin unta "exästä" kenen kanssa "seukkasin" n.10 vuotiaana ??? Sitten uneen ilmesty ensimmäinen kihlattuni jonka kanssa juhlimme jossain yökoulussa??? Oli puhuvia rumia koppakuoriaisia, oli huugo-peikko linnoja, oli julkkiksia, työskentelin tulostinfirmassa, jaoin perheille leipää..
Mulla kans tuo yöllinen ramppaaminen vessassa vaivaa! N.3 tunnin välein saa juosta, aaaargh. Luulin että kun kohtu noussut vähän ylemmäs siitä virtsarakkoa painamasta nii ei enää pissattais nii lujaa mutta huomaan olleeni vääräs :/

Amarie, oon itsekin miettinyt virtsiksen mahdollisuutta. Nomaalisti virtsis tosin on mulla aiheuttanut aina kipua ja kirvelyä ja kusirakko tuntuu jatkuvasta kuseskelusta huolimatta koko ajan olevan täynnä (vaikka ei ole eikä kuseakaan oikeasti tule). Nämä on niin tuskallisia oireita, että en niistä selviä ilman antibiootteja. Nyt näitä vaivoja ei ole. Ainoastaan se, että kusettaa usein. Soitin torstaina neuvolaan ja neuvolantäti ei pitänyt virtsistä silti todennäköisenä, vaan sanoi tämän kuuluvan raskauteen... Pissanäyte multa otettiin kesäkuun alussa, ja silloin se oli aivan puhdas. Laittoi se neuvolatäti mulle silti varalta lähetteen, että voin halutessani käydä antamassa uuden pissanäytteen. Katsotaan nyt.. Tässä on jännä, että tuo tihentynyt pissaamistarve korostuu tosiaan öisin.

Hihittelen täällä itteksee ku oikeesti tuo pissalla ravaaminen kuuluu vissii raskauteen ja ei sitä tahdo myöntää :D ärsyttävää, yäää!! :D joulukuu on onnex pian ::))

Kärsiikö kukaan muu järkyttävistä liitoskivuista? Itellä ne Alko jo parisen viikkoa sitten ja tuntuu että pahenee vaan, välillä tuntuu että alapää repeää kahtia, ku yrittää liikkua... Edellisessäkin raskaudessa oli sama vaiva,mutta vasta myöhemmässä vaiheessa..

Takaisin