Mäkin tunsin eilen iltasella pientä kuplintaa masussa, eikä tainnut olla suolistoperäistä :)
Äippäx3: Hyvää Tampereenreissua, siellä itekkin 30 vuotta asustellut, nykyään kyllä lappilaisia ollaan. Tampere kiva paikka, sukulaiset asustelee siellä kanssa ja aina joskus tulee käytyä. Tsemppiä koiran leikkaukseen

Meilläkin tuo samojedi on kokenut vaikka mitä, polvileikkaukset ja pitkät kuntoutukset, nisäsyöpä,mutta hyvin edelleen jakselee kohta 11v.
Mies laittoi omille sivuillensa faceen tekstin,jossa kertoi että "meille tulee 6:des lapsi, ja lisäsi siihen,että ne sukulaiset joilla jo 5:des aiheutti sydänoireita, vedelkööt nitroja ihan omassa rauhassa. Ei tartte soitella niitä "voi herranjumala!"- puheluita, tämäon kuitenkin tarkoituksella ja rakkaudella tehty!" Mun mielestä aikas hyvin ilmotti asiasta,eikä ole tosiaan niitä loukkaavia puheluita tullut viä. Tosin en vielä kopioinut sitä omille sivuilleni, joten vasta mun isä ja pikkuveli ja pari muuta tietää. Kaikkein eniten hermostuttaa kertoa mun siskolle, joka tosiaan viimeksi otti asiakseen arvostella mua kun kerroin edellisestä raskaudesta

Mä en oikeen tiedä mitä tekisin asian suhteen, koska tiedän, että jos mun sisko taas kommentoi törkeästi, en anna hänelle ikinä anteeksi!!!! En kuitenkaan haluaisi että niin kävisi, joten suorastaan pelkään kertoa

Ja naurettavaahan tää on, olen sentään 37v. enkä mikään teini kertomassa vauvauutisia....
Ihania kesäpäiviä kaikille!
Mukkis rv 14+4