Niinhän sitä uskois. Mun pääpomo on nainen ja kun kerroin sille, että oon raskaana niin vastaanotto oli todella töykeä. Kerroin raskauspahoinvoinnista ja siitä että mikään ei auta, niin hän vaan intti että raskaudesta johtuva pahoinvointi ei ole tarpeeks hyvä syy olla töistä poissa. No meikähän oli töissä sitten vaikka pahaaoloa ja oksentelua oli. Sankko vaan työpisteen eteen ja sinne välillä oksensin.. Lopulta tää toinen pomo, joka on mies, niin sano että en oo ollenkaan työkuntonen eikä kattele enää ku joudun kärsii ja sain hänen luvallaan olla poissa. Olen ilonen että toinen pomo on mies ja tuntuu olevan todella symppis raskauden suhteen, kyselee välillä muutenkin miten menee jne. :) Tää naispomo muuttu ihan mulkuks muakohtaan heti ku kerroin raskaudesta ja sitä se on vielä tänäki päivänä mulle.. Onneksi ei tarvitse hänen kanssaan olla tekemisissä pahemmin, enemmänkin tän miespomon kanssa. Tää naispomo alko saarnaa mulle, etmiten säännöllinen syöminen ja itsestään huolehtiminen auttaa siihen pahoinvointiin. No eipä kaikilla!! Ei mulla säännöllinen syöminen ainakaan auttanu ja sitten kun töissä ei voi säännöllisesti syödä.. Meillä ei hallin puolella saa napostella mitään.