J
Jasmin
Vieras
Ette ihmiset arvaa kuinka paljon näätä herättää ihmisissä pelkoa tuolla lenkillä :D Lähinnä varmaan siksi ettei tiedetä mikä eläin se on :D Ja sitten kun kuuleevat, että se voi purra sormenkin poikki niin pelästytään lisää. (Udein ensimmäinen kysymys on ihmisillä jotka uskaltavat tulla kyselemään on: pureeko se.) tottakai vastaan rehellisesti. Mutta ihmiset eivät monestikkaan yhdistä, että ihan samalla tavalla koirakin voi purra. Johtunee siitä toikin, että näätä ei ole se tavallisin kotieläin. Koiralta odotetaan sen olevan kiltti. Näädillä on pureminen hiukan tiukemmassa ja usein se ensimmäinen vuosi opetellaan pois siitä puremisesta eikä kaikki näädät opi sataprosenttisesti edes pois näykkimisestä vaikka kuinka opettas.. Se on hauskaa tuolla lenkillä kahen näädän kanssa kun ihmiset kummastelee!
LumiKatriina ymmärrän ahdistuksesi. Asiat joita olet kokenut, ovat hirvittäviä eivätkä varmasti ole helppo käsitellä. Ymmärrän myös, että tarvitset lääkkeitä voivasi hyvin. Kenelläkään ei ole oikeutta mennä arvostelemaan sinua. Minä arvostan ja kunnioitan sinua. Olet vahva nainen ja toivon sinulle kaikkea hyvää <3 Harmi, että haluat lähteä täältä pois, olet osa tätä yhteisöä ja olet kovasti ollut minun mielessäni.
Olisi kiva, jos sillon tällöin tulisit kertomaan mitä kuuluu. En pakota ja ymmärrän kyllä jos sinua ahdistaa, mutta minua ainakin kiinnostaa kuinka sinulla menee <3
LumiKatriina ymmärrän ahdistuksesi. Asiat joita olet kokenut, ovat hirvittäviä eivätkä varmasti ole helppo käsitellä. Ymmärrän myös, että tarvitset lääkkeitä voivasi hyvin. Kenelläkään ei ole oikeutta mennä arvostelemaan sinua. Minä arvostan ja kunnioitan sinua. Olet vahva nainen ja toivon sinulle kaikkea hyvää <3 Harmi, että haluat lähteä täältä pois, olet osa tätä yhteisöä ja olet kovasti ollut minun mielessäni.
Olisi kiva, jos sillon tällöin tulisit kertomaan mitä kuuluu. En pakota ja ymmärrän kyllä jos sinua ahdistaa, mutta minua ainakin kiinnostaa kuinka sinulla menee <3