Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wopwop, onko se sun miehes jo kotona? Missä se oli oikein ollu näin myöhään? Minä en saa kans nukuttua jos toinen on juomassa, en vaan jotenkin osaa rentoutua. Onhan sulla tänään vapaapäivä että saat levätä?

Juu kyllä saan tänään levättyä. Tuli tossa aamulla 9 aikaa kotio...

Niin ja syy tähän että ei halunnut vastata oli se koska olisin vain raivonnut! No hei ehkä ny vähemmästäki alkaa hermot mennä.. Argh. No saimme asiat puhuttua ja tein harvinaisen selväks että nyt loppu tai minä ja vauva lähetään. Että ei enää kertaakaan....

Miehille saa kaikki vääntää rautalangasta että jakeluun menee. Näin olen omassa elämässä huomannut:) osaavat olla kovin paksu päisiä! Ja oikeus sulla wopwop on suuttua ja raivota! Hyvä että saitte asian selvitettyä!

Jepulis ihana kun siellä kaikki hyvin :) ja voi miten pieni ihana pirpana teillä onkaan siellä. Meitä vaan nauratti että mimmonen jättiläine meille tulee ku kaveri oli 12+3 ni 8cm :'D ittehän oon 160cm ja mies 167cm :D

Hilla oon niin kateellinen tuosta teiä berliinin reissusta! Ihana kun saitte siellä rentoutua ja nauttia :) ja syöt sit raskauden jälkeen sitä homejuustoo tunteella ;)
Mullakin välillä noita tosi huonoja päiviä ku pinna kireellä ni tulee sit miehelle tiuskittua ja sit sen jälkeen tulee tiuskittua vielä lisää ku alkaa kiukuttaa oma käytös :D voihan hormonit välillä.

Äippä x3 apua!!! Hui kun täälläkin kylmät väreet meni kroppaa pitkin ku luin tuon että oot kaatunu mahalles!! Onneks kuitenki kaikki oli oikei hyvin <3 :)

Wopwop olipa tosi törkee temppu mieheltäs!! :/ ittekki oon entisissä suhteissa saanu kokee noita ohareita kyllästymiseen asti :/ ittekki olin raskaana semmoselle miehelle kahdessa eri suhteessa, joten tiiän mitenkä kauheaa se on :( itte sain toisessa niissä suhteissa siivota miehen känni illan oksentelut, alleen kusemiset ja paskomiset. Kyseinen mies myös varasti multa välillä rahaakin, tilanne oli ihan kauhee ja muuttu koko aika vaan pahemmaksi. En uskaltanut lähteä suhteesta koska pelkäsin läheisteni puolesta. Lopulta sain onneks voimaa ja lähin siitä suhteesta. Päivääkään en katunut.

Ninnu täälläki juhannus alko eile tappelulla ja riitelyllä ku mies haluaa koko ajan olla porukoittensa luona mut mä haluan saman verran olla myös mun vanhempien luona ja käydä mökillä moikkaa mun mummoa! Ni ois vaan pitäny meiä suosiolla jäähä savoon eikä lähtee kainuuseen sukuloimaan ja viettämään juhannusta. Hermotha tässä vaan menee meillä molemmilla! :/ itte en muutenkaa jaksa mun miehen vanhempia kauheemmin ku ne on nii itsekeskeisiä ihmisiä. Ei ne oo kauheemmin tästä raskaudesta ainakaa vielä onnitellu. Saas nähä saako mitää onnitteluja koskaa kuullakkaa siltä suunnalta. Plussaa tosin oli että olivat jopa huomioineet minut ostamalla kaks alkoholitonta siideriä :'D kait se tääki on jonkunlainen alku.

Mindi eipä täälläkään olla onnitteluja miehen puolelta kuultu, totesivat vaan että huh huh eikö kolme olis riittänyt:(
Itse on niiltä odota yhtään mitään muuta kuin pahaa mieltä:(

Meidän joulukuun ruokiin kuuluu maksa ja suklaa kun kumpikin nyt pannassa:D

Mun mies on joka suhteessa hyvä puoliso ja todella hyvä isä. Silti aina välillä havahtuu siihen, miten hänen on vaan joskus vaikea ymmärtää mun tapaa ajatella. Nyt sain esim. lekurilta rauhoittavia, koska tytön kuoleman jälkeen oon pelänny et miten pärjään iltasin, jos mies ei ole kotona. Kun kerroin asiasta, ni hänen oli tosi vaikea ymmärtää asiaa. No niin on munkin, ei nää pelkotilat oo mitenkään järkeenkäypiä. En vaan nykyään luota itseeni ollenkaan. Jos saan jonkun paniikkikohtauksen/ hervottoman itkukohtauksen, ni 4v pojuko mut rauhoittaa?

13+2

Pointtina, et usein miehet vaan ei tajuu, miten loukkaavat meitä teoillaan. Ja onneksi ne miehet on vähissä, joita oman lapsen näkeminen ei viimeistään muuttais.
Ja mäkin vaadin aina ilmottelemaan itsestään, jos mies on hurvittelemassa tai en saa ite nukuttua ollenkaan.

Jaha, täällä istun päivystyksessä... hirmuiset virtsatieoireet ja viiltelevät alavatsakivut. En olis pystyny odottelemaan maanantaihin. Toivottavasti saan lääkkeet tulehdukseen ja masussa on asukilla kaikki hyvin. Meneehän tää juhannus näinkin... :rolleyes:

Ihanaa, että olitte saanu asiat puhuttua wopwop.

Joo kyllä on parempi näin ! Kyllä luulen että meni miehelle jakeluu ! Pyyteli anteeks ja kyllä huomas että oli oikeesti pahoillaan. Nooh en usko että toisten tekee enää mitää tommosta :)

Air toivottavasti saat lääkkeet nopesti ja vilkuilemaan pikkusta. Mulla meni päivystyksessä puolitoista tuntia toivottavasti pääset nopeammin sieltä pois kun minä eilen! On vähän turhauttavaa istuskella puolipäivää jossain enspassa...

Tunnissa selvittiin, ja lääkkeet saan hakea apteekista. Eivät ottaneet edes huoneeseen, ilmeisesti huolta vauvan terveydestä ei ollut. Mittasivat lämmön, 37,1. Takaisin pitää mennä, mikäli nousee...

Hyvä, ettei Air4m ollu isompaa ja sait lääkkeet, toivottavasti olo helpottaa!

Mahtava juttu WopWop, että saitte puhuttua ja mies tajus mokanneensa. Joskus nuo miehet tarvii vähän isomman "herätyksen", että menee kaaliin.

Harmi Äippä, kun anoppilasta noin kurjasti ihanaa uutista kommentoitiin. Kuulemma oma mummoni todennut saman suuntaista, kun äitini alkoi odottaa kolmatta. Mitähän olisi tuumannut, jos olisi ollut elossa vielä neljännen ja viidennen aikaan :D

Kuulin muuten äitiltä eilen, että laskettu aikani 16.12. on isäni äidin ja äitini enon syntymäpäivä <3

Mun äitillä on synttärit 22.11 ja hyvät saumat on että meiltä saa 50-vuotis synttärilahjaksi vauva uutisen:)

No noi mun appivanhemmat nyt on vähän eriskummallista sakkia, en jaksa:(

Mun appiukolla on synttärit myös 22.12 ja meillä laskettu aika 20.12 :) hyvällä tuurilla hänkin saa synttärilahjaks pikku nyytin :)

Äitini synttäri on 2.12., joten jos pieni päättää tulla 2 viikkoa etuajassa, niin synttärilahja hänelle.

Hieno juttu wopwop, että olette saaneet sovittua :)

Onpas ikävää mindiS jos eivät viiti edes miehen vanhemmat onnitella raskaudesta. Onhan kysymys kuitenkin heidänkin lapsenlapsestaan :O Välillä kyllä itsestänikin tuntuu ettei miehen vanhempia kiinnosta niin paljoa tämä kolmas raskaus kuin kaks aikaisempaa. Tuntuu myös etteivät halua lapsia ottaa välillä kyläilemäänkään jne.

Minun siskolla on synttärit 11.12 ja meillä LA 10.12 :)

Täytyy kyllä olla onnellinen tosta omasta miehestä, vaikka viimeaikoina päätynytkin tiuskimaan sille paljon. Toki se johtuu vain siitä, että itsellä on jatkuvasti niin huono olo, että pienetkin asiat ärsyttää. Juhannus meni kuitenkin tosi kivasti ja mies lähti mielellään mun mukana ajoissa nukkumaan.

Itseä jännittää kun huomenna pitäisi kertoa mieheni isovanhemmille vauvauutisesta. Saa nähdä heidän reaktion, isoäiti kun on sitä mieltä, että olen täysin väärä ihminen miehelleni. Häissämmekin piti puheen, jossa kyseinen mielipide ei jäänyt epäselväksi.

Takaisin