Ninnu se napanuoran katkaseminen ei ole niin simppeli homma, mun mies on siis 30 ja täälläkin se on anopin puolelta kovin sitkeessä, mä olen anoppini kanssa ottanut yhteen hyvin montakertaa kun en hänen mielestään mitään osaa oikein tehdä, miestäni ei isänä/minun miehenä kunnioita, soittelee miehelle päivittäin jos ei vastaa niin soittaa 5 min välein kunnes vastataan, tiedän että tilanne anoppisi kanssa on varmasti vaikea jos ei osaa miehestäsi irti päästää, voimia!
Wopwop tosi ikävästi tehty mieheltäsi, yhteisistä suunnitelmista pitää kiinni pitää! Eihän se nyt voi noin mennä että kun puhelin soi niin pitää lähteä ryyppäämään ja jättää odottava nainen tyhjänpälle, ja sitten ei edes vastata puhelimeen!
Pistä miehesi ymmärtämään että että et sinä ole yhteistä lasta saamassa vaan TE olette ja että sinä tarvitset miehesi tukea TEIDÄN lapsen tekoon ja kasvatukseen, nyt on aikuistumisen ja kasvun aika, sinun ja vauvan on tultava ensin, ryyppyreissujen sijaan!
Saa niitä kavereita tavata ja tuulettu, mutta ensiksi yhteisistä suunnitelmista kiinni on pidettävä!
Ja mielestäni kotiin yöksi tultava, entä jos sinulle ja vauvalle käy jotain kun mies luuhaa jossain, ja miestä ei edes kiinni saa?
Sinulla on oikeus turvalliseen ja onnelliseen raskauteen ja parisuhteeseen! Ei sellaiseen että saa arvailla että missä hevetissä se ukko luuhaa!
Miehesi pitää pistää ystävät tajuamaan että asiat muuttuu NYT kun TE olette saamassa lapsen! Ei se voi noin vaan lähteä! Ikävä tilanne sinullakin,voimia!