Jepulis ihana kun siellä kaikki hyvin :) ja voi miten pieni ihana pirpana teillä onkaan siellä. Meitä vaan nauratti että mimmonen jättiläine meille tulee ku kaveri oli 12+3 ni 8cm :'D ittehän oon 160cm ja mies 167cm :D
Hilla oon niin kateellinen tuosta teiä berliinin reissusta! Ihana kun saitte siellä rentoutua ja nauttia :) ja syöt sit raskauden jälkeen sitä homejuustoo tunteella
Mullakin välillä noita tosi huonoja päiviä ku pinna kireellä ni tulee sit miehelle tiuskittua ja sit sen jälkeen tulee tiuskittua vielä lisää ku alkaa kiukuttaa oma käytös :D voihan hormonit välillä.
Äippä x3 apua!!! Hui kun täälläkin kylmät väreet meni kroppaa pitkin ku luin tuon että oot kaatunu mahalles!! Onneks kuitenki kaikki oli oikei hyvin <3 :)
Wopwop olipa tosi törkee temppu mieheltäs!! :/ ittekki oon entisissä suhteissa saanu kokee noita ohareita kyllästymiseen asti :/ ittekki olin raskaana semmoselle miehelle kahdessa eri suhteessa, joten tiiän mitenkä kauheaa se on

itte sain toisessa niissä suhteissa siivota miehen känni illan oksentelut, alleen kusemiset ja paskomiset. Kyseinen mies myös varasti multa välillä rahaakin, tilanne oli ihan kauhee ja muuttu koko aika vaan pahemmaksi. En uskaltanut lähteä suhteesta koska pelkäsin läheisteni puolesta. Lopulta sain onneks voimaa ja lähin siitä suhteesta. Päivääkään en katunut.
Ninnu täälläki juhannus alko eile tappelulla ja riitelyllä ku mies haluaa koko ajan olla porukoittensa luona mut mä haluan saman verran olla myös mun vanhempien luona ja käydä mökillä moikkaa mun mummoa! Ni ois vaan pitäny meiä suosiolla jäähä savoon eikä lähtee kainuuseen sukuloimaan ja viettämään juhannusta. Hermotha tässä vaan menee meillä molemmilla! :/ itte en muutenkaa jaksa mun miehen vanhempia kauheemmin ku ne on nii itsekeskeisiä ihmisiä. Ei ne oo kauheemmin tästä raskaudesta ainakaa vielä onnitellu. Saas nähä saako mitää onnitteluja koskaa kuullakkaa siltä suunnalta. Plussaa tosin oli että olivat jopa huomioineet minut ostamalla kaks alkoholitonta siideriä :'D kait se tääki on jonkunlainen alku.