Ei voi olla totta, minkä tempun sun kaveri teki piiemm!
Kyllä pitäisi jokaisen ymmärtää pitää omana tietona, jos ystävä on luottamuksellisen asian kertonut. Mulla kävi melkein samoin, että hermostuin yhestä kommentista, jonka miehen sukulainen laittoi, kunnes mies rauhoitteli, ettei se mun kavereille näy kenellekkään. Silti pyydettiin tätä henkilöä poistamaan tämä kommentti ja hän oli ihan kauhuissaan ja pyyteli kovasti anteeksi, kun ei ollut ymmärtänyt, että se on vielä salaisuus. Että sellaista tuon naamakirjan kanssa....nyt mä laitoin toistaiseksi eston, että mun sivuille ei voi jakaa yhtään mitään, kuin vain mä itse. Ihan varmuuden vuoksi.
Täällä on ollut puhetta tuosta sokerirasituksesta. Itse joudun siihen, koska äitiniäidillä on diabetes. Muuten ei olisi tarvinnut kun ei ole ongelmaa painon kanssa tai muuta. Tosin pidän sitä vaan hyvänä asiana, tuleepahan sekin sitten katsottua. Karmeeksi kaikki ovat kyllä sitä litkua sanoneet
Täällä on ollut puhetta tuosta sokerirasituksesta. Itse joudun siihen, koska äitiniäidillä on diabetes. Muuten ei olisi tarvinnut kun ei ole ongelmaa painon kanssa tai muuta. Tosin pidän sitä vaan hyvänä asiana, tuleepahan sekin sitten katsottua. Karmeeksi kaikki ovat kyllä sitä litkua sanoneet

Mitenkäs te muut odottavat olette jaksaneet raskauden aikana? Itselläni on järkyttävä väsymys koko ajan päällä sekä nyt jo onneksi helpottanut pahoinvointi piinasi alkuraskautta. Ensimmäisessä ultrassakin käyty ja kaikki oli oikein hienosti. Hiukan naurattaa itseä tuo LA kun esikoinen tosiaan on syntynyt tismalleen tuona päivänä :D tarkka tuo isäntä!