Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua kanssa vähän hirvittää tuo sokerirasitus. Viime kerralla en sinne joutunut kun olin niin hoikka ja nuori (19).. Toisaalta saatan ihan hyvin normaalitilassa ilman raskautta vetää jonkun jumbopussinkin karkkia ilman sen kummempia oloja kuin ähky ;] Joten tuskin kuolen siihen glukoosilitkuunkaan.

Nepsu, tsempit lääkäriin! :)

Äippä, mä kuolisin jos joutuisin olemaan ilman hedelmiä.. Varsinkin kesällä. Muuten sun ruokavalio kuulostaa ihan kaikille suositeltavalta. :) Mun äiti on kasvissyyöjä niin paljon sieltäkin tullu opittua kikkakolmosia terveelliseen elämään vaikka mä lihaa syönkin. :)

Oon huomannu että kun teen vähänki raskaampaa hommaa niin alkaa lievästi supistaa. :|Ja samalla vauvan liikkeet selvemmin. Tulee ikävä olo ja vauva myllää.. Menee kyllä levolla ohi. Tänään purin tuollaisen metallisen sohvasängyn ja nyt makaan tässä sängyssä kun tuntuu niin ikävältä :/Täytyy kyllä puhua huomenna neuvolassa tästä. Ei viimeksi tullut yhtään supistusta ennen käynnistystä (ja tiukassa oli sittenkin..)

Catherine joo tää Radi dietti just sellainen terveellisen syömisen esimerkki :) saa hedelmiä syödä mutta mun verensokerit ei sitä hedelmäsokeria kestä, tuoreet kirsikat pitää testata että kestääkö niitä, kunhan saan mittaus lansetit:)
Kirsikka himppa päällä, ainut vaan että himottaa suklaalla kuorrutettuna, no sen suklaan nyt voi unohtaa suosiolla:)

Niin siitä glukoosi "mehusta" ei se loppupeleissä mikään paha ole kun hilpasee ykkösellä alas:) oikea asenne mukaan niin helppoa on!

Itsekin pitäisi taas sokerirasitukseen mennä, kun esikoisen aikaan oli radi. Sillon en sen kummemmin muuttanut ruokavaliota ja silti ei kotona mitatuissa arvoissa ollut yhtään poikkeavaa arvoa, joten kyllä ärsytti koko raskausaika niitä silti mitata. Nyt jo silti valmistautunut että taas rasituksessa joku arvo koholla.. Vielä ei oo huvittanut rasitukseen mennä kun pahoinvointia ollut muutenkin niin se paasto ja sen litkun juominen aamulla, pelkkä ajatus etoo:D jospa pian helpottaisi niin pääsisi käymään

Kattelin tossa brittonin 2in1 kärryjä joissa kääntyvät etupyörät ym, laitan teille vähän kuvia josko saisitte selkoa minkälaisista puhun. Osaisiko joku vähän kertoa esikoista odottavalle olisiko noi varteenotettavat?

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1434304417.341590.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1434304417.341590.jpg
    198 KB · Katsottu: 45
  • ImageUploadedByVau Foorumi1434304430.895728.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1434304430.895728.jpg
    144.2 KB · Katsottu: 41
  • ImageUploadedByVau Foorumi1434304444.733533.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1434304444.733533.jpg
    149.8 KB · Katsottu: 42
  • ImageUploadedByVau Foorumi1434304455.639947.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1434304455.639947.jpg
    143.9 KB · Katsottu: 39
  • ImageUploadedByVau Foorumi1434304470.913662.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1434304470.913662.jpg
    145.1 KB · Katsottu: 41
Hei kaikki!

Onpas täällä tullut tekstiä.. :D
Saatiin tällä viikolla sikiöselonnasta tulokset ei riskiä down syndroomaan (:
Huomenna olisi neuvolalääkäri ja mieskin pääsee mukaan :)
Vointi vointi on ihan hyvä välillä edelleen tulee pahaolo mutta ei enään jatkuvasti.
Eilen jopa sain aurinkoa puutarha töissä ei tullut onneksi maksaläikkiä!

Oletteko muut luopuneet jo omista rintaliiveistä? Itse kävin hankkimassa Lindeksiltä ihanat liivit mitkä eivät purista ja ahdista eikä näissä ole kovaa kaaritukea.

Vaunuja olen myös miettinyt.. Pitäs olla sellaiset että kestää mennä loskassa ja lumessa kun noiden koirien kanssa mennään aina. Onko teillä vinkata mitkä olisivat sopivat sellaiseen käyttöön niinku säällä kuin säällä?

Vaimomamma rv 13+4

Ja vauvan ekat liikkeet tuntuu ilmakuplilta, pieniltä sellasilta.. Mä eilenillalla tunsin useemman ku yhen potkun, parina aikasempana päivänä tuntunu vaa yksittäinen potku nii en oo ollu varma et onko oikeesti❤ Rv 15+4

Scooterit on mun mielestä isommille lapsille ku ei taida saada ihan makuuasentoon/koppaa ollenkaan.. Eikä saa istuinosaa käännettyä eli vauva ois naama menosuuntaan..

Nepppsu missä sä käytät vaunuja? Kaupungissa/asfaltilla noi on varmasti hyvät, näyttää ihan näppäriltä. Hiekkateillä/loskassa ei välttis hyvin kulje..

Darkminttu, lähestulkoon ihan kaupunkikäytössä tulevat olemaan. Ehkä joskus jollekin hiekkatielle eksytään, mutta keskellä kaupunkia asustetaan ja julkiset kulkuneuvot kovassa käytössä.

Hih, kerrottiin nyt sitten sukujuhlissa suurimmalle osalle sukua. Alkaa aikalailla kaikki tutut nyt tietämään tästä raskaudesta :) Nyt vaan pidän peukkuja, ettei joku keksi alkaa fb:ssä kaikkien nähden onnittelemaan tms. Ihan hirveää, mitä oli, Piiemm, sulle kaveri tehnyt! Toivottavasti sait postauksen pian pois näkyviltä. Ei olis kyllä ollu kaverin asia tuollaista laittaa! Kaikki ei vaan toisaalta tajua ja tule ajatelleeksi, että asiasta ei saisi puhua.

Nt-ultrassa näkyi, että kehitys on pysähtynyt viikolla 9+0. Lääkkeelliseen tyhjennykseen vie tieni. :(

Hurrrjasti tsemppiä kaikille!!! Tää saa nyt sit olla se viimeinen!!

Anannaa ei ole todellista enää :'( ois saanut jo riittää nämä huonot uutiset ja menetykset. Oon tosi pahoillani. Valtavasti halauksia ja voimia <3

Takaisin